Wyjątkowa kawa wymaga wyjątkowego oprawy, dlatego eksperci ekskluzywnej kawy Douwe Egberts, która w tym roku weszła na polski rynek, ze szczególną starannością zaprojektowali jej opakowanie. Kawa mielona Douwe Egberts zamknięta jest w twardym, eleganckim opakowaniu, które zachowuje swój pierwotny kształt od momentu otwarcia kawy do ostatniej łyżeczki. Zastosowanie unikalnej technologii w opakowaniu CLICKPAQ gwarantuje to, co w kawie Douwe Egberts najcenniejsze - wyrafinowany smak i bogaty aromat.

Kawy mielone Douwe Egberts Black i Douwe Egberts Gold bazują na najszlachetniejszych gatunkach ziaren Arabica, uwodząc pełnią bogatego smaku z delikatną nutą owocowo-kwiatową. Douwe Egberts Black w 100% bazuje na najlepszej jakości ziarnach Arabica, dzięki czemu każda filiżanka kawy Black to chwila wyrafinowanej przyjemności dla prawdziwego miłośnika kawy. Natomiast w Douwe Egberts Gold zasmakują się wszyscy zwolennicy szlachetnych kaw o wyrazistym smaku i pełnym aromacie.

Eksperci Douwe Egberts dołożyli szczególnych starań, aby opakowanie CLICKPAQ, w jakim przechowywane są kawy Douwe Egberts zachowało pełnię ich walorów oraz niezmiennie wysoką jakość. Opakowanie zaprojektowane zostało w taki sposób, aby po otwarciu i zerwaniu folii zabezpieczającej kawa była nadal chroniona przed kontaktem z powietrzem. Tym samym CLICKPAQ umożliwia utrzymanie najwyższego stopnia świeżości i aromatu, przez cały okres przechowywania.

„Clickpaq Douwe Egberts to pionierski produkt na Polskim rynku, a zarazem wyraz troski producenta kawy o jakość doznać Polskich miłośników kawy. A wszystko po to, aby swoją pasję i miłość do wybornej kawy dzielić z milionami ludzi na całym świecie” – mówi Greta Malska, Senior Brand Manager marki Douwe Egberts polskiego oddziału Sara Lee Coffee and Tea.



250 lat doświadczenia Douwe Egberts
Douwe Egberts już od 250 lat zaspokaja najbardziej wysublimowane potrzeby konsumentów, dzieląc się pasją do kawy z miłośnikami czarnego napoju w wielu krajach świata. Unikatowy aromat oraz smak Douwe Egberts zawdzięcza ponad 250-letniemu doświadczeniu w prażeniu i komponowaniu ekskluzywnych mieszanek kawowych, przekazywanego i rozwijanego przez kolejne pokolenia ekspertów. Historia marki sięga 1753 roku, kiedy to Egbert Douwes wraz z małżonką otworzyli w Holandii swój pierwszy sklep, specjalizujący się w luksusowych towarach kolonialnych.

Poprzez śmiałe pomysły i wizję ta prężnie rozwijająca się firma osiągnęła sukces również na rynkach międzynarodowych. Od tego dnia Douwe Egberts, dziś należące do Sara Lee Corporation, nie zaprzestało starań by, nie zadawalając się przeciętnością, dążyć do doskonałości, oferując swoim klientom najlepszą z możliwych na świecie kaw.

Sara Lee Corporation – amerykański koncern giełdowy z siedzibą w Chicago, trzeci co do wielkości koncern kawowy na świecie. Sara Lee działa na rynkach detalicznych i gastronomicznych w blisko 200 krajach na wszystkich kontynentach: od Brazylii przez Amerykę Środkową, USA, prawie całą Europę, Rosję, aż po Tajlandię i Australię oraz Afrykę. Wśród produktów objętych działalnością firmy znajdują się m.in kawa, herbata, artykuły gospodarstwa domowego oraz kosmetyki.

Najbardziej znane marki koncernu , oprócz Douwe Egberts, to Pickwick, Kiwi, Ambi Pur, Senseo, Sanex. W Polsce Sara Lee jest obecna od 1998 roku. Natomiast w 2002 roku koncern przejął polskie przedsiębiorstwo kawowe PRIMA S.A. Obecnie Prima - Sara Lee szerokie portfolio zarówno kaw mielonych jak i rozpuszczalnych.

W tym roku polski oddział Sara Lee Coffee and Tea wprowadza kawę Douwe Egberts na polski rynek.

Sugerowane ceny produktów:
• Douwe Egberts Black, kawa mielona, cena: 11 PLN
• Douwe Egberts Black, kawa rozpuszczalna, cena: 18 PLN
• Douwe Egberts Gold, kawa mielona, cena: 8,50 PLN
• Douwe Egberts Gold, kawa rozpuszczalna, cena: 15 PLN

Źródło: ''