Kinga Sieradzon została dyrektorem generalnym Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski. Nowa dyrektor jest związana z firmą od 22 lat. Wcześniej zajmowała stanowiska kierownicze w biurach firmy m. im. w Szwajcarii, Szwecji, Grecji oraz w Polsce. Kinga Sieradzon zastąpiła Małgorzatę Kołton.

Kinga Sieradzon nowym dyrektorem generalnym TETRA PAK

Kinga Sieradzon to absolwentka Skandynawistyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, posiadająca MBA ze szwajcarskiego Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Zarządzania (Institute of Management Development). Pracę w Tetra Pak rozpoczęła w 1994 r. W 2001 r. objęła stanowisko dyrektora ds. wsparcia dla biznesu na region Europy i Afryki. W 2002 r. została dyrektorem serwisu i sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią, a w 2010 r. - dyrektorem sprzedaży na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Kolejnym krokiem w jej karierze było objęcie stanowiska dyrektora ds. zarządzania klientami strategicznymi w ramach struktury Customer Management w głównej siedzibie Tetra Pak w Szwajcarii.

Kinga Sieradzon wróciła do zarządzania strukturą regionalną Tetra Pak po okresie współpracy z największymi globalnymi klientami firmy, podczas którego zdobyła wszechstronne doświadczenie na rynku międzynarodowym, co uzupełnia jej szeroką wiedzę o rynkach Polski, Węgier, Czech i Słowacji. Zdaniem nowego dyrektora generalnego, firma powinna nadal skupiać się na wspieraniu swoich klientów, oferując im innowacyjne rozwiązania dopasowane do ich konkretnych potrzeb i pozwalające im budować przewagę w obecnym konkurencyjnym środowisku biznesowym.

Kinga Sieradzon podsumowała: 

- „Gdy wyjechałam z Polski trzy lata temu, nie sądziłam, że tak prędko wrócę. Jestem szczęśliwa i dumna, że mogę stać na czele Tetra Pak Polska, Czechy, Słowacja i Węgry. Dzięki naszym klientom, którzy stale się rozwijają, podległy mi region jest stabilny na tle Europy. Będę współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za każdy z krajów regionu, żeby wspierać naszych partnerów w stawianiu czoła nowym wyzwaniom, które pojawiają się na rynku, aby, tak jak i my, zawsze byli o krok przed konkurencją”.

 

Źródło: Tetra Pak