26 maja w 14 kinach sieci Cinema City w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Toruniu i Bydgoszczy ruszy kolejny etap kampanii promującej butelkę Żywiec Zdrój o pojemności 0,33 l. W cztery wiosenno-letnie weekendy na najmłodszych będą czekały specjalne stanowiska, gdzie razem ze Zdrojkiem i animatorami będą mieli okazję bawić się i odkrywać świat wody.

Kinowa promocja nowej butelki wody Żywiec Zdrój


Promocja w kinach jest elementem kampanii promującej nowy produkt w ofercie Żywiec Zdrój – butelkę dla dzieci. 14 maja rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, a od 25 maja spoty są emitowane również w kinach sieci Cinema City. 26 maja pojawią się tam specjalne stanowiska zabaw dla dzieci. Animatorzy w weekendy 26-27 maja, 2-3 czerwca, 9-10 czerwca oraz 7-8 lipca będą z dziećmi liczyć, lepić z plasteliny, rysować, grać i oczywiście pić wodę, a każdy uczestnik zabawy otrzyma zdrojkowe upominki.
Motywem przewodnim działań w kinach będzie nowa butelka wody źródlanej Żywiec Zdrój. Jej zalety to nie tylko poręczny kształt dopasowany do małej dłoni oraz wygodne zamknięcie, ale przede wszystkim wytłoczone na butelce symbole zwierząt, pór roku, cyferki oraz literki. Zachęcają one najmłodszych do picia wody, ale też pobudzają kreatywność i wyobraźnię dzieci i inspirują je do wymyślania nowych zabaw. Zdrojek – wodny bohater – zachęca także do edukacyjnej zabawy na odwrocie etykiety, gdzie znalazły się gry i zagadki.
Celem działań realizowanych w kinach jest promowanie zdrowego nawyku picia wody wśród dzieci oraz wsparcie rodziców, którzy teraz mogą zachęcać przedszkolaki do picia wody wykorzystując możliwości, jakie daje nowa butelka wody Żywiec Zdrój.

Źródło: ''