Jeden z największych na świecie producentów piwa, międzynarodowy koncern piwowarski SABMiller, wprowadza na całym świecie nowe opakowania piwa Pilsner Urquell. Od listopada br. pierwszy, złocisty pilzner znany ze swej wytrawnej goryczki, można nabyć w nowych, zielono-złotych opakowaniach.

Kompania Piwowarska zmienia wygląd polskich opakowań piwa Pilsner Urquell
Piwo Pilsner Urquell to jakość i smak niezmienne od ponad 160 lat. Pilzneńską recepturę cenią smakosze na każdym kontynencie. Aby podkreślić wyjątkowość piwa Pilsner Urquell koncern SABMiller, do którego w Polsce należy Kompania Piwowarska, podjął decyzję o zmianie opakowań tego wyjątkowego, wytrawnego piwa premium. Dlatego już od listopada br. na półkach polskich sklepów Pilsner Urquell prezentuje się w nowej, odmienionej szacie. Złoto-zielona grafika obejmuje wszystkie opakowania piwa: puszki, butelki oraz opakowania zbiorcze (np. kartony).

Połączenie szlachetnego złota i głębokiej zieleni to symbol niezmiennych wartości tej marki, jaką jest wytrawność oraz jego tradycyjne składniki – słód i chmiel. Pozostałe elementy, takie jak widoczna brama browaru w Pilźnie oraz hasło „In hoc signo vinces” (łac. „Pod tym znakiem zwyciężysz”), podkreślają jego autentyczne pochodzenie oraz wyznawane wartości.

„Piwo Pilsner Urquell ma wyjątkową i oryginalną tradycję. Niezmiennie od 1842 r. zachowuje swój rodowód i oryginalną recepturę. Piwo to, wraz ze swym wielowymiarowym smakiem, stało się ikoną gatunku. Mamy nadzieję, że nowe opakowania, pomogą smakoszom piwa dostrzec jego wyjątkowy i wytrawny charakter, jak również ułatwią jego poszukiwanie na sklepowych półkach na całym świecie.” – mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Do końca grudnia piwo Pilsner Urquell w nowej, wytrawnej oprawie można nabyć ze specjalnej ekspozycji z motywem świątecznym. Akcja sprzedażowo-ekspozycyjna odbędzie się w supermarketach na terenie całego kraju, w tym m.in. w lokalnych sieciach premium typu Piotr&Paweł oraz Alma. Promocja obejmuje znane marki piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej z segmentu premium: Pilsner Urquell, Peroni, Miller oraz Grolsch.
Piwo Pilsner Urquell dostępne jest w opakowaniach:
• butelka 0,33 l (czteropak, 24 sztuki w kartonie) – 3,20 zł
• butelka 0,5 l (karton, 15 sztuk w kartonie) – 3,69 zł
• puszka 0,5 l (czteropak, 24 sztuki na tacce) – 3,90 zł



Pilsner Urquell. Wytrawny smak rodzi się z czasem

Pilsner Urquell to pierwsze na świecie piwo jasne, które powstało w 1842 roku. Pilsner Urquell od ponad 160 lat nie poddaje się trendom i modom, pozostając wierny swej oryginalnej recepturze. Jest idealne dla tych, którzy potrafią docenić prawdziwą jakość oraz mają wyrobiony gust. Pilsner Urquell jest zaproszeniem do świata wytrawnego smaku - świata wymagających konsumentów. Odzwierciedleniem wartości reprezentowanych przez markę jest jej zaangażowanie w wyjątkowe przedsięwzięcia takie jak Pilsner Urquell International Photography Awards czy festiwal Pilsner Urquell Perspective. Intensywna goryczka chmielu, słodycz karmelu, palony smak miodu i orzecha, musująca cierpkość oraz bogaty ziemisty charakter to składniki niepowtarzalnego smaku Pilsner Urquell. PIlsner zawiera 11,8% ekstraktu oraz 4,4% alkoholu.

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Redd's, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku a w roku 2008 – browar w Kielcach. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 wyniosła 15,1 mln hektolitrów piwa.


Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 25,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto w wysokości 3,4 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie
i Johannesburgu.
Źródło: ''