Trendy – Prawo – Strategie. 20-21 września 2007, Hotel Jan III Sobieski, Warszawa.

To wydarzenie podczas którego wielu cenionych ekspertów i główni gracze na rynku podzielą się z Państwem swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem na temat zmian trendów konsumenckich, innowacyjności oraz efektywnej komunikacji, promocji, sponsoringu eventów i packagingu jak również internetowej sprzedaży alkoholu.

W programie m.in.:
- Nowe regulacje w zakresie reklamy i oznakowania napojów alkoholowych
- Granice działań marketingowych: co można a co jest zabronione?
- Zmiany preferencji konsumentów a kierunki rozwój rynku napojów alkoholowych
- Trendy w sprzedaży i dystrybucji alkoholi
- Najskuteczniejsze strategie budowania silnej marki

W trakcie tej wyjątkowej konferencji o strategiach rozwoju na najbliższe lata opowiedzą Państwu zaproszeni Prezesi i Członkowie Zarządu oraz przedstawiciele największych firm i instytucji branży, m.in.: Ambra, Advanced Distribition Solutions, bacardi-Martini, Carlsberg, CEDC, Dragon Rouge, Euromonitor, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska;; Grupa Żywiec; Sobieski; Krajowa Rada Przetwórstwa Spirytusowego oraz inni.

Serdecznie zapraszam do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Więcej informacji: www.informedia-polska.pl
Źródło: ''