Data rozpoczęcia
2015-11-27
Data zakończenia
2015-11-27
Miejsce
Warszawa
Organizator
Instytut PWN

27 listopada 2015 w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca nowych technologii sprawdzonego wdrożenia oraz skutecznego marketingu.

Konferencja Packaging: Marketing & Technology

Opakowanie jest jednym z kluczowych aspektów decydujących o zainteresowniu produktem i przywiązanu Klientów do marki. W fazie projektu opakowania istotne jest stosowanie nowoczesnych wzorów technologii oraz koszystanie z innowacji, które napływaja do nas z zagranicznych rynków. Konferencja Packaging: Marketing & Technology to jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku przygotowana pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

Podczas tego wydarzenia zderzą się ze sobą trzy spojrzenia na opakowanie: design, marketing i technologie.

Zarejestruj się już dziś

Tematyka konferencji:

  • Co koniecznie brać pod uwagą przy projektowaniu i wykonywaniu opakowania, aby stało się ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
  • Jak szukać ułatwień logistycznych i rozwiązań technicznych które zoptymalizują współpracę z dostawcą opakowań?
  • Jak z korzyścią dla produktu zadbać o „obudowanie opakowania”: digitalizacja, interaktywne etykiety, treści i kody odsyłające do mediów społecznościowych?
  • W jaki sposób szybciej niż konkurencja dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy: kolory, formy, materiały?
  • Jakie są obecne wymogi dotyczące bezpieczeństwa opakowania i jak zminimalizować koszty przy zastosowaniu najnowszych technologii?

Wsród prelegentów zanjdą się praktycy, opiniotwórczy eksperci, którzy podzielą się swoją unikalną wiedzą.  Podczas konferencji wystąpią m.in.:

  • dr hab. inż. Hanna Żakowska, prof. COBRO, Zastępca Dyrektora ds. Naukowych, COBRO-Instytut Badawczy Opakowań
  • Wacław Wasiak, Dyrektor, Polska Izba Opakowań
  • Andrzej Burgs, General Manager, Sygnis Sp. z o.o.
  • Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak, Dyrektor ds. Handlowych i rozwoju opakowań na rynek międzynarodowy, Sonoco

Więcej informacji u Organizatora