Data rozpoczęcia
2016-10-14
Data zakończenia
2016-10-14
Miejsce
Warszawa
Organizator
Instytut PWN

II edycja konferencji Packaging: Marketing & Technology odbędzie się 14 października w Hotelu AIRPORT OKĘCIE w Warszawie. Podczas spotkania specjaliści przedstawią rozwiązania technologiczne, projektowania i rebrandingu opakowań.

Konferencja Packaging: Marketing & Technology

Osoby związane ze światem opakowań codziennie zmagają się z trudnymi decyzjami:

  • Z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
  • Jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
  • W jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
  • Jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?

Do współpracy zaproszono praktyków, którzy podzielą się z Państwem unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.

 

Podczas konferencji wystąpią m. in.: 

Maciej Karłowicz: Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.

Andrzej Kornacki: Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.

Michał Kociankowski: Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta. 

Joanna Kwiczor: Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów. 

Dorota Kałowska: Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań. 

Krzysztof Polak: Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.

Monika Żuraw: Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.

Małgorzata Leniarska: Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii. 

 

 

Dowiedz się więcej