Data rozpoczęcia
2017-09-14
Data zakończenia
2017-09-14
Miejsce
Warszawa

Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017 r., na terenie hali EXPO XXI w Warszawie.

Konferencja szkoleniowa Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie markami premium rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań. 

Kolejna edycja Label Innovations pozwoli bliżej się przyjrzeć konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom, którzy je wybierają. Uczestnicy konferencji poznają historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzą się co stoi za tym sukcesem. Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski. To właśnie tutaj będzie można nawiązać cenne kontakty biznesowe oraz zaczerpnąć wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich. 

Najbliższe wydanie konferencji to również okazja do zaprezentowania nowinek technologicznych oraz inspiracji graficznych w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej. 

 

Podczas konferencji omawiane będą następujące zagadnienia:

  • konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
  • design w projektowaniu graficznym marki Premium
  • co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych? 
  • przedstawienie 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
  • technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej

 

Uruchomiona zostanie również pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Każdy kto chciałby rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, rewolucji w swojej firmie – koniecznie powinien wziąć udział w programie!

Szczegóły można sprawdzić tutaj.

 

Informacje organizacyjne: 

  • Termin: 14 września 2017 (czwartek), godz. 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi Festiwal Marketingu, hala EXPO XXI, Warszawa, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl 
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Można również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy. 

 

Konferencja skierowana jest do:

  • właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
  • pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla, szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. 

 

Konferencja szkoleniowa Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”

 

Harmonogram konferencji: 

  • 10:00 - 10:55
    Rejestracja i catering kawowy
  • 10:55 - 11:00
    Otwarcie konferencji
  • 11:00 - 11:45 
    Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
  • 11:45 - 12:15 
    Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 12:15 - 12:45 
    7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
  • 12:45 - 13:30
    Przerwa kawowa
  • 13:30 - 14:00 
    Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf 
  • 14:00 - 14:45 
    Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania – David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
  • 14:45 - 15:00
    Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek; zakończenie konferencji

 

Portal opakowania.com.pl jest jednym z patronów medialnych konferencji. Wśród pozostałych wyróżnić należy:

  • Inicjatywa Firm Rodzinnych, 
  • OOH Magazine, 
  • portal Opakowania.biz, 
  • Bilety24.pl,
  • Signs.pl, 
  • kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
  • PIAP, 
  • Marketer+, 
  • biotechnologia.pl.

 

Osoba kontaktowa: 

Agnieszka Rudnicka
Koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl