11-12 października 2007, Hotel Le Royal Meridien Bristol, Warszawa - Stworzenie nowej marki: od czego zacząć i jak to robć - Technologia ulepszania i uszlachetniania - Wpływ opakowania na sukces sprzedażowy - Najnowsze zmiany w przepisach dotyczących ochrony prawa własności intelektualnej - Znaczenie cech opakowania przy wyborze produktów

Wstęp

Kongres „Innowacyjny Packaging 2008” to doskonała okazja do spotkania wszystkich, dla których opakowania to ważny temat. Dobry design opakowania to doskonała alternatywa dla przeciętnej, a kosztownej kampanii reklamowej.

Często marginalna różnica między nowym a starym produktem jest niezauważalna przez konsumenta właśnie dzięki innowacyjnemu, zwracającemu uwagę opakowaniu. Co powoduje sukces opakowania? Jak wykorzystując branding, typografię, kolorystykę czy najnowsze materiały trafić do wybranej grupy docelowej? Jak wykorzystując badania atrakcyjności opakowań zredukować ryzyko niepowodzenia produktu i uniknąć strat finansowych? O tych i wielu innych tematach dyskutować będą najważniejsi gracze na rynku.

Dlaczego warto tam być?

Opakowanie to pierwsza rzecz jaką widzi klient szukając odpowiedniego dla siebie produktu. Nie czuje fantastycznego smaku, idealnej konsystencji, wspaniałych właściwości, a jednak sięga właśnie po nasz produkt. Dlaczego?

- Dlaczego mimo, że czasem dołożymy wszelkich starań by nasze opakowanie było atrakcyjne, estetyczne i kojarzyło się pozytywnie, nie odnosimy sukcesu?

- Jakie innowacje czekają nas w 2008 roku? Powrót do opakowań szklanych? A może królowanie PET?

- Jak wybierając technologię i materiały do naszego opakowania zagwarantować sobie powodzenie i jednocześnie nie szkodzić naturze?

- Wreszcie jak projektować opłacalne, tanie w transporcie i magazynowaniu opakowania?

Na te i więcej pytań dostaną Państwo odpowiedź na naszym kongresie.

Kto powinien wziąć udział:
a) Użytkownicy opakowań z branży artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej, farmaceutycznej…
– Dyrektor Marketingu
– Kierownik Działu Opakowań
– Kierownik Działu Zaopatrzenia/Zakupów
– Brand Manager
– Product Manager
– Merchandiser
– Dyrektor ds. Sprzedaży
b) Producenci i dostawcy opakowań(kartonowych, szklanych, przetwórcy tworzyw sztucznych, etc.)
– Dyrektor Marketingu
– Dyrektor Handlowy, Kierownik ds. Sprzedaży
– Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
– Product Manager dla branży kosmetycznej, spożywczej, chemii gospodarczej, farmaceutycznej
c) Projektanci opakowań
d) Agencje reklamowe
e) Producenci i dystrybutorzy surowców
do produkcji opakowań
f) Drukarnie

Więcej informacji: Zaproszenie
Źródło: ''