Kiedy pada pytanie o parę idealną, ekonomista odpowie: orzeł i reszka, aktor: Flip i Flap, lekarz: przyczyna i skutek, filozof: byt i niebyt. Nasza odpowiedź brzmi: produkt i opakowanie. Niepohamowany rozwój przemysłu opakowaniowego generuje coraz więcej interesujących i często problematycznych zagadnień. Staramy się przybliżyć tajemnice designu, techniki i technologii oraz gotowego produktu, których połączenie tworzy ową nadzwyczaj jednorodną całość - opakowanie.

Poruszając się w tematyce nowoczesnego przemysłu opakowaniowego rozpoczynamy kolejną, trzecią edycję ogólnopolskiego konkursu ART OF PACKAGING na najlepsze opakowanie 2008 roku - perłę wśród opakowań.

W minionym roku wyłowiliśmy dwie perły - jedną wśród debiutantów zajmujących się projektowaniem opakowań i tworzeniem ich prototypów, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego; oraz drugą - wśród profesjonalistów, których dzieła na co dzień, na sklepowych półkach utożsamiają się z naszą rzeczywistością.

Mamy nadzieję, że w kolejnej edycji organizowanego przez nas ogólnopolskiego konkursu ART OF PACKAGING 2008 upleciemy sznur pereł z wyłowionych okazów opakowań.

ART OF PACKAGING – Debiuty i ART OF PACKAGING – Professional to dwa Konkursy w ramach edycji ART OF PACKAGING 2008. Idea i cel są te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania.

Konkurs ART OF PACKAGING – Professional jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością, będącą jego nieodłącznym elementem.

ART OF PACKAGING - Debiuty. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna (student lub absolwent), która zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.

Do 31 stycznia 2009 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się w lutym podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.

Zgłoszenie do Konkursu jest bezpłatne.

Organizatorem ART OF PACKAGING jest miesięcznik branżowy PACKAGING POLSKA, wydawany przez firmę European Media Group Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.artofpackaging.pl
Źródło: ''