Trzy komfortowo wyposażone domy wynajęte na tydzień na wakacje nad Morzem Śródziemnym czekają na zwyciężczynie najnowszego promocji marki Redd’s „Redd’s. W Twoich kolorach”, który potrwa do końca wakacji. Na tygodniowy pobyt w tych domach wraz z przyjaciółmi mogą liczyć ci, którzy zaprojektują najciekawszą puszką dla piwa Redd’s.

Projekty będzie we wrześniu oceniać jury, w którego skład wejdą Marysia Peszek, Ania Dąbrowska, Endo i przedstawiciele marki. Zwycięskie projekty – jako specjalna limitowana edycja puszek -pojawią się w sklepach w całej Polsce.

Już dziś w sklepach są dostępne puszki zaprojektowane przez jurorki konkursu. - Zaprojektowanie puszki dla Redd’s wymagało ode mnie użycia wyobraźni plastycznej, której... nie posiadam. Podjęłam się tego zadania z ciekawości. Lubię zaskakujące dla mnie sytuacje – powiedziała Marysia Peszek. Ania Dąbrowska przy projektowaniu puszki przeniosła się w atmosferę lat 60. - Przyznam nieskromnie, że efekt wydaje mi się całkiem niezły. I zgodny z tym, co mi w duszy gra – stwierdziła piosenkarka.

Konkurs „W Twoich kolorach” podzielony jest na trzy kategorie. Projektanci mogą proponować swoje rozwiązania dla każdej z odmian Redd’s – Apple, Red oraz Sun. Każdy z uczestników może dokonać zgłoszenia w konkursie przesyłając opracowany projekt za pomocą specjalnie zaprojektowanej aplikacji umieszczonej na stronie www.redds.pl lub za pomocą menu, które pozwala załadować gotowy projekt w postaci pliku JPG.

Projekty wykonane przy pomocy innych narzędzi niż umieszczone na stronie www marki muszą zostać przygotowane na szablonie pobranym z tej strony, która pełni również funkcję galerii nadesłanych propozycji oraz miejsca ich oceny przez internautów.

Zanim jurorzy wyłonią najlepsze projekty, których autorzy otrzymają voucher Travelpasss o wartości 7.800 zł umożliwiający tygodniowe wynajęcie komfortowo wyposażonego domu wakacyjnego nad Morzem Śródziemnym oraz 7.200 zł na dodatkowe koszty dojazdu i wyżywienia, internauci co tydzień wyselekcjonują swoich faworytów. Do tych, którzy uzyskają najwięcej głosów do końca sierpnia trafi łącznie 39 kart podarunkowych na odzież Reserved o wartości 500 zł każda.

Do zdobywców drugiego i trzeciego miejsca w cotygodniowych głosowaniach internautów trafi łącznie 78 zgrzewek piwa Redd’s. Komisja konkursowa przeprowadzi ocenę projektów od 10 września 2007 roku do 14 września 2007 roku. Zwycięzców poznamy najpóźniej w tydzień od zakończenia jej prac.

Kompania Piwowarska jest największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd’s, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro.

Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 Kompania Piwowarska osiągnęła przychody w wysokości 4,4 mld złotych wypracowując zysk netto 693 mln zł. Wielkość sprzedaży wyniosła ponad 13 mln hektolitrów piwa.

Kompania Piwowarska jest częścią drugiego pod względem wielkości producenta piwa na świecie – SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli.

W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 18,6 mld dolarów i wypracował zysk brutto 2,8 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 216 mln hl.

Źrodło: Kompania Piwowarska
Źródło: ''

Komentarze

  • dziwna sprawa

    dziwi mnie, że tak duży konkurs, mający kampanię w tv, nagle się zakończył i nikt nie ma zamiaru poinformować jego uczestników o wynikach. Na stronie redds można przeczytać, ze jeśli ktoś jest zainteresowany wynikami to ma pisemnie zwrócić sie do organizatora... co to za zwyczaje??? od początku ten konkurs zalatywał lipą i ściemą teraz nie mam wątpliwości. LIPA I TYLE!