Ma smukłą sylwetkę i specjalny tłoczony uchwyt, dzięki któremu mocno trzyma się w dłoni. Marka Lech Premium wprowadziła właśnie do sklepów piwo w nowej butelce. Bardziej „chwytliwej“, przyciągającej wzrok nowoczesną etykietą. Launch innowacyjnej butelki Lech Easy Grip TM wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

LECH PREMIUM WPROWADZA  BUTELKĘ LECH EASY GRIP TM


Nowa butelka wyposażona została w system Easy Grip - specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni. Będące oryginalnym uchwytem wypustki to jednak nie jedyny element tłoczony na szklanej powierzchni. Dla podkreślenia pochodzenia piwa Lech, na butelce pojawił się także symbol Poznania: trykające się koziołki. Znajdziemy je nad i pod zmienioną, unowocześnioną etykietą. Butelki w nowym kształcie dostępne są w pojemnościach 330 ml, 500 ml i 650 ml oraz opakowaniach zbiorczych (foliopaki, tacki, kartony). Butelka półitrowa jest zwrotna. Ceny butelek pozostają bez zmian.

To nie pierwsza innowacja opakowań Lecha. W 2004 roku na rynku pojawiła się butelka w kolorze zielonym. Rok później piwo zyskało nowe etykiety z zaokrąglonymi literami. Kolejną zmianą było umieszczenie liter na charakterystycznej szarfie i ustawienie ich w pionie. W 2010 na rynku pojawiły się puszki z bocznymi tłoczonymi panelami – takie same jak te, które dziś widnieją na bokach nowych butelek.

- Lech Easy GripTM to przełom w opakowaniach piwa w Polsce i pierwsza butelka, którą „dobrze się trzyma“. Jest propozycją Lecha dla młodych ludzi, którzy lubią zmiany i oczekują ich od swojej ulubionej marki. Lech odpowiedziała na to, nie tylko unowocześniając butelkę, ale także dedykując młodym ludziom swój kolejny spot „Hołd“. Chwała bohaterom legendarnych akcji - to za nich w naszej kampanii wznosimy toasty nową butelką Lecha – mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Spot „Hołd“ już od kilku dni dostępny jest w Internecie, a od początku kwietnia emitowany jest
w telewizji. Równocześnie z nim ruszy niestandardowa kampania outdoorowa: łącznie kilkaset różnego rodzaju nośników z  wieloma rodzajami toastów nową butelką, dostosowanymi do miejsca i odbiorców komunikatu np. „Za tych, którzy jeździli metrem od poniedziałku do piątku bez przerwy“, „Za królów długiego weekendu”, „Za herosów miejskich mitów“, „Za tych, dla których sesja była pierwszą wizytą na uczelni“.

Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie nowej butelki Lech Easy Grip TM na rynek ruszyła 1 kwietnia. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych. Reklama TV promująca nowe opakowanie emitowana jest w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania, oprócz telewizji, wykorzystuje także outdoor oraz materiały POS umieszczane w miejscach sprzedaży. Wsparcie stanowią także działania PR.

Źródło: ''