Pierwsza w Polsce, nowoczesna puszka piwa marki LECH Premium z fotografią z koncertu rockowego pojawiła się na tegorocznym Przystanku Woodstock. Była dostępna wyłącznie podczas Festiwalu od 31 lipca do 2 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. Puszkę wykonano w innowacyjnej technice produkcji, bardziej zaawansowanej i wyrafinowanej niż zwykły proces umieszczania grafiki na puszce. LECH sponsor tegorocznego Przystanku Woodstock, przygotował „fotograficzną” puszkę specjalnie z myślą o festiwalowej publiczności.

„Największą innowacją zastosowaną przez markę jest zdjęcie umieszczone na bocznej powierzchni puszki przedstawiające publiczność bawiącą się na koncercie rockowym. Zmiany objęły logo marki i obszar wokół niego. Posłużyliśmy się liternictwem, które otrzymaliśmy od organizatorów festiwalu umieszczając napis > pod logiem LECHa. Rzadko zdarza nam się stosować tego rodzaju innowacje w pracy na opakowaniem. Projektując puszkę zespół marki odstąpił od standardów prezentując swój nowoczesny wizerunek i przywiązanie do wydarzeń, którym partneruje.” – mówi Tomasz Kurowiak z działu Brand Design Kompanii Piwowarskiej.



Pierwsza polska puszka „fotograficzna” powstała w innowacyjnej technice Hi-Res, która umożliwia nadruk nawet drobnych detali tworząc bardzo realistyczny efekt na opakowaniu. Puszka przedstawia publiczność koncertu rockowego. Była dostępna w limitowej wersji pod koniec lipca na tegorocznym Przystanku Woodstock. Warto dodać, że Woodstock to jeden z nielicznych festiwali muzycznych na świecie, który posiada własną, przygotowaną specjalnie dla niego puszkę!

Więcej na: www.lech.pl oraz na http://www.storkprints.com/news/news/can+%26+aerosol+industry+enjoys+photo+realistic+quality+with+stork+prints%27+direct+laser+engraving+technology?ealistic+quality+with+stork+news_id=6

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Redd's, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku a w roku 2008 – browar w Kielcach. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 wyniosła 15,1 mln hektolitrów piwa.



SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 25,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto w wysokości 3,4 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Źródło: ''