Limitowana seria wyjątkowych puszek piwa Redd’s stworzonych przez wyjątkowe artystki właśnie trafia na rynek. Nowe opakowania trzech owocowych smaków Redd’s zaprojektowały: Dorota Koziara – designerka z Mediolanu, Olga Nieścier – międzynarodowa projektantka mody oraz Olka Osadzińska – pop-artowa rysowniczka. Marka przygotowała również dla swoich konsumentek wyjątkową promocję „Kreacje Redd’s”.

W tym roku marka Redd’s zaprosiła do współpracy trzy kreatywne kobiety, które swoje zainteresowania realizują w pracy zawodowej: Dorotę Koziarę, polską designerkę mieszkającą w Mediolanie, międzynarodową projektantkę mody – Olgę Nieścier oraz pop-artową rysowniczkę Olkę Osadzińską. Trzy orzeźwiające smaki pozostają takie same, jednak artystki stworzyły własne projekty nowych opakowań dla Redd’s. Kaleidoscope to soczyście zielona puszka jabłkowego Redd’s Apple, której nowy wzór stworzyła Dorota Koziara. Olga Nieścier zaprojektowała swoją wersję puszki Redd’s Red, która zgodnie z jej malinowym smakiem zyskała nazwę Malindala. Z kolei Lemongirl to wyjątkowo kobieca kreacja cytrynowej puszki Redd’s Sun, którą przygotowała Olka Osadzińska. Każda puszka jest dodatkowo sygnowana oryginalnym podpisem autorki.



Limitowana edycja puszek otwiera jednocześnie konkurs dla konsumentów „Kreacje Redd’s”, który trwa do końca wakacji. Na stronie www.kreacjeredds.pl konsumentki mogą znaleźć nie tylko opis całej akcji, jej zasad, nagrody, czy obejrzeć projekty artystek, ale także dzięki specjalnemu kreatorowi mają szansę stworzyć własny projekt „Kreacji Redd’s”. Poprzez kreatywne grafiki wykonywane samodzielnie mogą pokazać, jak widzą świat Redd’s, a następnie mogą zdobyć jedną z wyjątkowych nagród, przygotowanych przez trzy artystki: lampy "Kaleidoscope" projektu Doroty Koziary, wyprodukowanych w limitowanej serii przez firmę Slamp specjalnie na tę okazję, sukienki-tuniki według autorskiego projektu Olgi Nieścier lub obrazy wykonane przez Olkę Osadzińską. Spośród autorów wszystkich projektów jury, w skład którego wejdą projektantki limitowanej edycji puszek, wybierze trzech laureatów. Zwycięzcy w nagrodę we wrześniu wybiorą się w inspirującą podróż do Mediolanu, gdzie spotkają się z artystkami Redd’s.







Promocję „Kreacje Redd’s” wspiera kampania w Internecie, telewizyjny spot promocyjny oraz materiały POS umieszczone w sklepach. Prowadzone są także działania media relations w Internecie, jak i w mediach lifestylowych, kobiecych, opiniotwórczych oraz handlowych. Strategię działań PR, wspierających cele komunikacyjne marki Redd’s przygotowała agencja Q&A Consulting, za działania w Internecie odpowiada agencja OS3 Multimedia, a za opracowanie mechanizmu promocji oraz kreacji puszek – agencja reklamowa VA. Zakupem mediów zajmuje się Starcom.

Sugerowana cena detaliczna puszki 0,5 l piwa Redd’s – 3,70 zł.

Redd’s – tak jak chcesz

Redd’s to owocowo-piwna alternatywa dla kobiet ambitnych, odrzucających konwenanse i rutynę codzienności, aktywnie poszukujących wyzwań, otwartych na nowatorskie idee i świat.

Marka Redd’s jest stabilnym liderem w segmencie piw smakowych w Polsce. Silna pozycja marki jest efektem zmian, jakie miały miejsce w 2006 roku. Marka wprowadziła wtedy kilka istotnych innowacji: odświeżyła opakowania, komunikację oraz wprowadziła nowy wariant smakowy (Redd’s Sun). W 2007 roku marka Redd’s odnotowała 21% wzrost sprzedaży, stając się liderem kategorii piw smakowych.

Redd’s dostępny jest w trzech wariantach smakowych trafiających w różne potrzeby i gusty odbiorców:

• Redd's Apple: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w lipcu 2000. Wywodzi się z Republiki Południowej Afryki, gdzie piwa z aromatem owocowym są produktami wysoko cenionymi ze względu na swoje głęboko orzeźwiające właściwości. Redd`s Apple to wyjątkowo orzeźwiający smak zielonych jabłek.

• Redd's Red: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w październiku 2004. To połączenie tradycyjnego piwa z sokiem malinowym. Jest to doskonała alternatywa dla osób lubiących piwo z sokiem. Redd's Red to wyjątkowe piwo o klarownym, delikatnie czerwonym zabarwieniu i malinowym zapachu, produkowane z naturalnie warzonej bazy piwnej z dodatkiem specjalnie przygotowanej zaprawy malinowej. Redd`s Red to wyjątkowa kombinacja charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem malin.

• Redd's Sun: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w kwietniu 2006. To piwo o smaku cytrusowym. Redd`s Sun to promienie słońca ukryte w butelce. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. To piwo o smaku cytrusowym jest doskonałą oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. To kombinacja piwa (97%) i cytrusowej owocowej zaprawy (3%).

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Redd's, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku a w roku 2008 – browar w Kielcach. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 wyniosła 15,1 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 25,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto w wysokości 3,4 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Więcej informacji - KOMPANIA PIWOWARSKA SA - www.kp.pl
Źródło: ''