Pilsner Urquell wprowadził limitowany projekt puszek w stylu retro. Edycja inspirowana jest etykietami z XIX wieku. Cały projekt nawiązuje do historii i dziedzictwa pilzneńskiego browaru. Piwo w limitowanej puszce pojawiło się w na sklepowych półkach z początkiem października.

Limitowana edycja puszek Pilsner Urquell

Limitowana edycja opakowań jest przkaźnikiem bogatej piwowarskiej historii i wciąż kultywowanej tradycji w pilzneńskim browarze. Tymczasowa etykieta inspirowana jest latami 1859 i 1896. Na limitowanej edycji puszek znajdują się znaki firmowe Browaru Prazdroj z tych lat oraz nazwy czeskich miast, w których sprzedawany był wtedy produkt – Kladno oraz Trenčín.  Projekt jest ciekawym powrotem do hisotrii i ukazuje wieloletnią działalność Browaru. Pojawiły się tam też nazwiska J. Vyskocil i Oldrich Bibrdlik -  ówczesnych dostawców i właścicieli pubów, którzy mieli największy, bezpośredni wpływ na wzrost popularności Pilsner Urquell.