Plusssz Up, napój należący do kategorii napojów hydrowitaminowych od lipca dostępny jest z nową, odświeżoną etykietą. Autorem zmian jest mamastudio.

mamastudio ubiera Plusssz Up w nową etykietę
Poddana restylizacji etykieta pomaga konsumentom rozszyfrować, czym jest Plusssz Up i kiedy należy po niego sięgnąć. Zmiany wprowadzone przez mamastudio podkreślają nie tylko funkcjonalność napoju, lecz także wzmacniają jego zdrowy i witaminowy charakter.

„Poprzez wizualne podkreślenie składu napoju, zwłaszcza zawartych w nim witamin i minerałów nowa etykieta przywodzi na myśl skojarzenia związane ze zdrowiem i aktywnym trybem życia - powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny mamastudio.


mamastudio – niezależne studio brand design specjalizujące się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej, budowaniu marek (branding, naming, corporate identity, opakowania). mamastudio zrealizowało projekty, m.in. dla: Carlsberg, Wyborowa, TVN, TVP1, HBO, Canal+, NBP, Gazeta Wyborcza, jak i wielu innych. mamastudio jest także inicjatorem i organizatorem wydarzeń o charakterze kulturalnym, m.in. Bar Mleczny - pokazywana we Francji instalacja-replika baru mlecznego, nagrodzona Kreaturą 2010. Firma istnieje od 2001 roku i ma siedzibę w Warszawie.




Źródło: ''