Tylko do marca 2012 dostępna będzie na rynku limitowana edycja wermutu MARTINI® Gold stworzona wspólnie przez herbalistów. MARTINI® i duet włoskich projektantów Dolce&Gabbana. Dla wielbicieli MARTINI® to ostatnia szansa na zakup tego unikatowego złotego eliksiru będącego “połączeniem dusz” MARTINI® oraz Stefano Dolce i Domenico Gabbana.

MARTINI® Gold by Dolce&Gabbana - limitowana edycja złotego  opakowania wermutu tylko do marca 2012 roku na rynku w Polsce!
Luksusowa edycja MARTINI® Gold miała swoja światową premierę jesienią 2010 roku.



Tradycja wartościowych roślin – oto co znalazło się w drogocennym złotym eliksirze,oraz duetu Dolce&Gabbana. Domenico Dolce i Stefano Gabbana zaprojektowali także butelkę w kolorze satynowego złota, schowaną w eleganckim czarnym pudełku, na którym obok kultowego logo MARTINI®
pojawia się logo Dolce&Gabbana. W światowej kampanii MARTINI® Gold wzięła udział gwiazda włoskiego kina, zjawiskowo piękna MonicaBellucci.



MARTINI® i Dolce&Gabbana - dwie włoskie legendarne marki będącei konami stylu i ambasadorami “Italian way of life” rozpoczęły współpracęwiele lat temu. W największych butikach Dolce&Gabbana na całym
świecie powstały ekskluzywne bary i strefy dedykowane MARTINI®.Znajdują się one m.in. we Florencji, Paryżu, Wiedniu, Tokio, Szanghajuoraz we włoskiej stolicy mody – Mediolanie.

Obecnie marki zamykają wspólny projekt MARTINI® Gold , ale na pewno wkrótce usłyszymy o nowym, wspólnym przedsięwzięciu.

Bądź odpowiedzialny pijąc alkohol!



MARTINI® to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do
portfolio Bacardi-Martini. MARTINI® to nazwa zastrzeżona dla markowych
wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI® swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie. Od blisko 150 lat MARTINI® należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych.
Więcej na stronie www.martini.com

DOLCE&GABBANA

Założona w 1985 roku Grupa Dolce&Gabbana, jest dziś jednym z wiodących
graczy na światowym rynku dóbr luksusowych. Pod marką D&G Grupa tworzy,
produkuje i sprzedaje wysokiej jakości odzież, dzianiny, wyroby skórzane,
obuwie i akcesoria. Na koniec marca 2010 roku Grupa uzyskała przychód
w wysokości 1,389 millionów dolarów, była w posiadaniu sieci dystrybucyjnej
obejmującej 113 bezpośrednio obsługiwanych sklepów i zatrudniała
pracowników.

Więcej na stronie www.dolcegabbana.it
Źródło: ''