MARTINI®, jedna z najbardziej cenionych przez koneserów dobrych trunków marek na świecie, od ponad 140 lat kojarzy się z elegancją i prestiżem. Teraz MARTINI® to nie tylko doskonały smak, ale także nowe, innowacyjne opakowanie. Elegancki, smukły kształt nowej butelki MARTINI® podkreśla włoski styl trunku i radość chwil spędzonych z MARTINI®.

MARTINI® to znana na całym świecie marka premium należąca do portfolio Bacardi - Martini. Stanowi symbol doskonałości i dobrego stylu. Od 2007 roku MARTINI® ma nowe opakowanie. Zmysłowy kształt butelki, etykiety idealnie wkomponowane w jej kontur oraz tłoczone na szkle elementy tworzą oryginalną całość, która z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom trunku. Kluczowy punkt nowej butelki stanowi nowoczesne, trójwymiarowe logo MARTINI®. Jest ono swego rodzaju ikoną smaku podkreślającą radość życia. Kontur ze złotej folii wokół logo nadaje elegancji i rozświetla całe opakowanie. Rok stworzenia firmy wytłoczony w najważniejszej, górnej części butelki, podkreśla ponad 140-letni dorobek i autentyczność MARTINI®. Wszystkie elementy tworzą spójną całość i utrzymane są w nowym, minimalistycznym stylu.

Nowe opakowanie w unikalny sposób łączy tradycję z nowoczesnością. Tradycyjne zalety marki wyrażone w atrakcyjny, stylowy sposób, podkreślone zostały dodatkowo subtelnymi, eleganckimi zdobieniami. Ta niezwykła kombinacja wprowadza niezwykły, świadczący o wysokiej jakości styl, który doskonale łączy wszystko, co jest związane z dziedzictwem MARTINI®.

Metamorfoza opakowania nie wpłynęła na zmianę smaku i jakości trunku. Słodkie i aromatyczne MARTINI® Rosso, łagodne MARTINI® Bianco, korzenne MARTINI® Rosato, oraz eleganckie, o świeżej, cytrusowej nucie MARTINI® Extra Dry teraz kuszą nie tylko wyrafinowanym smakiem, ale również nowoczesnym, dynamicznym opakowaniem najwyższej klasy. MARTINI® to znana na całym świecie marka premium należąca do portfolio Bacardi - Martini. MARTINI® to nazwa zastrzeżona dla win ziołowych i aperitifowych, których receptura do dziś pozostaje tajemnicą.

Bacardi - Martini zajmuje czołową pozycję w corocznym rankingu największych producentów i dystrybutorów alkoholi na świecie. Są to przede wszystkim rumy Bacardi, wermuty MARTINI®, wina musujące, w szczególności Martini Asti, koniaki, likiery, whisky, gin, tequila, wódki oraz porto. Grupa Bacardi-Martini, powstała w 1993 roku z połączenia dwóch firm, z których każda już wcześniej samodzielnie osiągnęła światową renomę – Bacardi and Company Ltd. oraz Martini & Rossi.

Potęga Martini jako jednej z czołowych marek świata, sprawia, że produkt jest często kopiowany. Od 2007 roku Martini ma nową butelkę. Nowy image butelki Martini, utrzymany w nowoczesnym stylu, podkreśla czołową pozycję marki i odróżnia ją od wyrobów konkurencji. Unikalny kształt butelki o łagodnych liniach, tłoczenie na szkle oraz nowy design butelki tworzą oryginalną całość.

Kluczowy punkt nowej butelki stanowi logo Martini - zajmuje centralną pozycję, ułatwiając konsumentom identyfikację marki. Kontur ze złotej folii wokół logo nadaje elegancji i rozświetla całe opakowanie. Tradycyjny element etykiety, herby Martini, wytłoczono w szkle tuż nad logo, dzięki czemu zyskały nowoczesny, elegancki wymiar. Rok stworzenia firmy został wytłoczony w najważniejszej, górnej części butelki dla podkreślenia ponad 140-letniego dorobku i autentyczności marki Martini. Zaokrąglone etykiety, otoczone złotym konturem, podkreślają nowoczesny i minimalistyczny styl całej butelki.

Źródło: www.marketing-news.pl
Źródło: ''