Właśnie dobiega końca trzeci tydzień międzynarodowego konkursu na opakowanie dla produktów marki Durex – Naked Box. Zwycięski projekt ozdobi pudełko, które stanie na półkach sklepowych, na całym świecie!

Jury wybierze w finale 12 najciekawszych prac. W podsumowaniu drugiego tygodnia, zwyciężył polski projekt. Wszystkie głowy pełne pomysłów zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, aby jak najwięcej zwycięskich prac pochodziło właśnie z Polski!

Celem konkursu jest przede wszystkim dobra zabawa, ale także edukacja. Przekazywanie wiedzy na temat bezpiecznego seksu i edukowanie ludzi, niezależnie od wieku to jedna z podstaw działań marki Durex. Zapraszamy do zabawy wszystkie pomysłowe głowy! Być może to właśnie twój projekt zwycięży, a prezerwatywy w opakowaniu twojego autorstwa będzie można kupić na całym świecie. Jest zatem o co powalczyć! Do dzieła! – mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Durex.

Pierwszy zwycięski projekt z Polski!
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zostać fanem marki Durex na Facebook’u, podać swój wiek, oraz kraj pochodzenia i stworzyć dowolny projekt. Można również wejść na stronę internetową www.designdurexbox.com i według tej samej procedury wziąć udział w zabawie. W Polsce zrobiło tak już 348 osób, między innymi Grzegorz Wojciechowski, który zgłosił swoją pracę i został zwycięzcą drugiego tygodnia konkursu, dołączając tym samym do Listy Finalistów międzynarodowego konkursu. Projekt opakowania stworzony przez Grzegorza nazywa się Przyjemność dla obojga.
Pomyślałem, że prezerwatywy Durex powinny kojarzyć się z przyjemnością dla obojga partnerów, to właśnie zainspirowało mnie do nazwania pracy w taki sposób. Kolorystyka mojego projektu jest spokojna i przywodzi na myśl skojarzenia z niebem. Patrzenie na chmury wędrujące po błękitnym niebie uspokaja mnie. Jestem przekonany, że każdy z nas ma takie odczucie, gdy może przez chwilę zapomnieć o wszystkim i zwyczajnie popatrzeć sobie na błękit nieba – tak Grzegorz mówi o inspiracji do stworzenia projektu.
Jury konkursu Naked Box
Finałowa dwunastka, z której każdy otrzyma iPada i torbę pełną gadżetów oraz produktów marki Durex, wytypowana zostanie przez międzynarodowe jury w składzie:
Georgia Arnold, dyrektor MTV
Twórczyni jednej z największych kampanii przeciwko HIV/AIDS na świecie – Staying Alive. W MTV Networks zajmuje stanowisko Senior Vice President ds. Odpowiedzialności Społecznej i odpowiada za wdrażanie wszelkich społecznych inicjatyw we wszystkich kanałach MTV. Więcej informacji na: http://foundation.staying-alive.org/en, www.staying-alive.org/en/, http://mtvshuga.com

Silvia Mittermüller, snowboardzistka
Silvia jest ambasadorką organizacji Gummilove oraz zwolenniczką stosowania prezerwatyw, jako metody antykoncepcyjnej. „Prezerwatywy, to nie jest sprawa tylko mężczyzn! Dziewczyny, zawsze miejcie w swojej kosmetyczce kilka sztuk, dla własnego bezpieczeństwa! Po ośmiu latach stosowania pigułek antykoncepcyjnych, zdałam sobie sprawę, jak duży wpływ miały one na moją osobowość. Prezerwatywy pozwoliły mi znowu czuć się w 100% sobą, bez konieczności zażywania hormonów i substancji chemicznych. Dobrze jest czuć się wolnym!” – mówi Silvia. Więcej informacji na: www.silviamittermuller.com, www.gummilove.com

Sue Daun, dyrektor agencji odpowiedzialnej za design marki Durex

W branży od 20 lat. Uważa, że: „Konkurs ten jest doskonałym sposobem na zbliżenie konsumentów do marki Durex oraz zrozumienie i poznanie tego, co ich inspiruje, co lubią... Tworzymy w ten sposób wspólne doświadczenie z naszymi konsumentami. Z jednej strony jest wzajemne zrozumienie i szacunek, a z drugiej ekscytujące wyniki. To dokładnie tak, jak w bezpiecznym seksie”.
Smash137, artysta street art.
Więcej informacji na temat jego twórczości, można znaleźć na Facebook’owym Fanpage’u oraz na stronie internetowej http://www.smash137.com/
Źródło: ''