Coca-Cola HBC Polska kontynuuje kampanię Fanta World, przedstawiając konsumentom unikatowe smaki z całego świata. Od lipca do września br. producent wprowadza na rynek napój Fanta Red Orange z Hiszpanii. Produkt jest dostępny w butelkach 0,5l i 1l z nową etykietą.

Fanta World będzie miała zintegrowane wsparcie marketingowe i sprzedażowe poprzez reklamę telewizyjną, działania PR w prasie branżowej, materiały reklamowe, aktywacje i nowe standardy merchandisingowe w punktach sprzedaży.

Oferta skierowana jest do młodych ludzi w wieku od 12 do 24 lat, poszukujących nowości.

Koncepcja Fanta World sprawdziła się już w 11 krajach. Bazuje ona na różnorodności dostępnych na świecie smaków – Fanta może zaoferować ich aż 250!!!

Sugerowana cena:
0,5l – 2,69 zł
1l – 3,59 zł

Więcej informacji udziela: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. - www.cocacola.com.pl
Źródło: ''