Agencja SaltPepper Brand Design zrealizowała projekt rebrandingowy dla firmy Bacha. Nowa marka Finezja zastąpiła funkcjonującą na rynku linię Fruttis. Projekt obejmował zaprojektowanie nowego logotypu, opracowanie graficzne opakowania jednostkowego 330 g, 4paków w ośmiu wariantach smakowych, jak również przygotowanie projektu opakowania zbiorczego.

Głównym celem projektu było stworzenie wyróżniających się na półce opakowań, komunikujących bogactwo owoców, kremowość jogurtu, a także subtelne połączenie smaków. Efekt ten uzyskano za pomocą dużych zdjęć apetycznych owoców, otoczonych delikatnymi smugami mleka. Kolorystyka opakowań jest jaskrawa, mieniąca się barwami, dzięki czemu sugeruje soczystość i świeżość owoców znajdujących się w jogurcie. Nowy logotyp Finezji, dzięki swoim subtelnym kształtom, oddaje charakter marki – lekkość i naturalność. Zaprojektowany przez agencję brand carrier, poprzez wyeksponowanie claimu „z przyjemnością”, podkreśla smakowitość produktów marki Finezja.



Bacha Polska Sp. z o.o. jest jednym z ważniejszych producentów i dystrybutorów przetworów mlecznych w Polsce. W swojej ofercie ma jogurty, desery jogurtowe, desery mleczne i napoje mleczne. Najbardziej znane wyroby to batony mleczne Zozole oraz kaszki i puddingi Smakija.


Źródło: ''