Nowa etykieta „interpack alliance“ w przyszłości obejmować będzie wszelkie międzynarodowe imprezy Messe Düsseldorf mieszczące się w portfolio Processing & Packaging. Pod wspólnym znakiem firmowym nawiązującym do interpack, wystawcy i goście będą mogli rozpoznać poszczególne imprezy targowe. W planach jest także ujednolicenie wizerunku poszczególnych targów i dopasowanie ich do kolorów interpack.

Nowa marka obejmująca targi Processing & Packaging - interpack alliance!

Fot. źródło: Messe Düsseldorf GmbH

 

Częścią interpack alliance, poza wyróżnionymi w nazwie targami flagowymi, są następujące imprezy: upakovka (Moskwa), food pex (Szanghaj), bulk pex (Szanghaj), pacpro Asia (Szanghaj), components (Szanghaj) pacprocess India / IndiaPack i food pex India (Mumbaj, New Delhi) components (Düsseldorf), food processing & packaging exposyum Kenia (Nairobi), indopack (Dżakarta) oraz process expo (Chicago). Imprezy chińskie odbywają się co dwa lata połączone jako Shanghai World of Packaging (swop). Upakovka w styczniu 2017 to pierwsza impreza, która zaprezentowała się z nowym logo.

- „Promowanie wspólnej marki interpack alliance to logiczny i konsekwentny krok w jednolitej strategii. Reprezentuje nasze międzynarodowe kompetencje w branży opakowań i pokrewnych przemysłach procesowych i jednocześnie komunikuje wiodącą rolę targów interpack” – komentuje Pan Bernd Jablonowski, który globalnie, jako dyrektor portfolio, odpowiada w Messe Düsseldorf za dział Processing & Packaging. 

Targi interpack alliance skierowane są do wielkich i rozwijających się rynków i takich grup produktowych jak: żywność, napoje, słodycze i pieczywo, farmacja, kosmetyka i niespożywcze dobra konsumpcyjne – zależnie od imprezy z różnymi akcentami. Jako międzynarodowa flagowa impreza targowa w Düsseldorfie, interpack obsługuje wszystkie segmenty i służy jako Hotspot branżowych trendów i innowacji oraz łączy wszystkich liderów branży.

Messe Düsseldorf zreorganizowały się już w 2015 i podzieliły zakresy krajowych i zagranicznych targów o podobnej tematyce na cztery portfolia – zarówno na płaszczyźnie zarządczej jak i operacyjnej. Dzięki temu możliwa jest implementacja globalnej strategii oraz wykorzystanie wzajemnego powiązania i ekspertyz związanych z danymi targami flagowymi także do imprez zagranicznych. W tym kierunku toczą się aktualnie rozmowy ze stowarzyszeniami branżowymi i innymi organizatorami targów z dziedziny Processing & Packaging. Poza tym w przyszłości także cieszące się powodzeniem tematy specjalne jak na przykład SAVE FOOD będą prezentowane na targach interpack alliance. 

 

Źródło: Messe Düsseldorf GmbH