Firma Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland S.A., producent kaw Prima, w ramach odświeżenia marki zmienia szatę graficzną swoich produktów. Od września, nowe opakowania wyróżnią cztery kawy: Primę Finezję, Primę Rumbę, Primę Impresję oraz bezkofeinową Primę Relax.

Zmiana opakowania jest elementem jesienno-zimowej kampanii relaunchu marki Prima, która ma na celu odświeżenie i odmłodzenie wizerunku marki, powiększenie grona jej użytkowników, wzrost sprzedaży oraz udziałów rynkowych produktów marki Prima.

Grafika nowych opakowań została opracowana na podstawie badań preferencji konsumentów oraz analizy dotychczasowych opakowań. Zmiana dotyczy przede wszystkim bardziej wyrazistego brandingu – każda z kaw Prima opatrzona będzie nowym, większym, czyli bardziej widocznym logo marki.

Zmienił się również na bardziej nowoczesny design filiżanki. Unoszący się nad filiżanką kawowy dymek, obrazuje bogactwo aromatu Cafe Prima, natomiast kawowe ziarna symbolizują wysoką jakość produktów wytwarzanych z najlepszych naturalnych składników.

Prima Finezja, Prima Rumba, Prima Impresja i bezkofeinowa Prima Relax są dostępne w nowym opakowaniu od początku września br. Autorem projektów jest międzynarodowa agencja brandingowa Dragon Rouge.

Źródło: www.prima.com.pl
Źródło: ''