Nowy produkt od firmy Ball zadebiutował na rynku ogólnokrajowym w kwietniu 2015 r. Zintegrowane rozwiązanie puszki ze słomką to zupełna nowość. Jak działa inteligentny mechanizm?

Nowa puszka ze słomką już w Polsce

Na tak konkurencyjnym rynku nowe rozwiązania są kluczowe dla wzrostu prestiżu marki. Innowacja firmy Ball to inteligentny mechanizm otwierania puszki, wyposażony w samoaktywującą się słomkę. Po naciśnięciu zawleczki wyskakuje słomka, która przede wszystkim ma wpływać na wygodę oraz potęgować doznania konsumentów podczas spożywania napojów. Ponadto firma Ball postanowiła zastosować dodatkowe rozwiązania, by wyróżnić swój innowacyjny projekt. Istnieje możliwość wygrawerowania laserem logo, nieskomplikowanych obrazów i wiadomości bezpośrednio na zewnątrz słomki. 


Nowoczesna puszka ze słomką zawitała na polskim rynku w towarzystwie producenta napojów Sulimar, dla jednej z głównych marek piwa Cornelius Grapefruit. Dostępny dotychczas w butelkach napój zrewolucjonizował wymagania odbiorców. Nie bez powodu firma Sulimar zdecydowała się na wypuszczenie w innowacyjnym opakowaniu piwa Cornelius Grapefruit. Grupą docelową tego napoju są kobiety, które najczęściej korzystają ze słomek, a pice napojów bezpośrednio z puszki często nie jest dla nich zbyt komfortowe. Ponadto sama konstrukcja puszki jest zgodna z globalnym trendem zdrowego życia, zachęcając tych, którzy dbają o swoją formę i kontrolują spożywane porcje pokarmów.


Producent napojów Sulimar brał aktywny udział w przygotowaniach oraz testach nowego produktu zanim został on wprowadzony na rynek. Firma podjęła współpracę z siecią sklepów Żabka, która zajmie się sprzedażą produktu w puszkach w kluczowych regionach na terenie całej Polski. Produkt Cornelius Grejpfrut jest przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, którzy sięgają po letnie smakowe orzeźwienie. Wygoda i innowacyjność ma zapewnić powiększenie grupy docelowej i jednocześnie zbudować silną świadomość marki. Premiera piwa Cornelius Grapefruit w innowacyjnych puszkach miała miejsce 20 kwietnia 2015r.