Z początkiem lutego w sklepach pojawiły się syropy owocowe Vitax w nowych opakowaniach opracowanych przez Studio DN.

Po sześciu latach obecności na rynku syropów owocowych firma Premium Foods postanowiła odświeżyć identyfikację wizualną marki Vitax. Do opracowania projektu zaproszono firmę Studio DN.

Zlecenie obejmowało opracowanie projektu wzorniczego butelki oraz systemu etykiet obejmującego 8 wariantów smakowych. Głównym założeniem było wykreowanie wizerunku produktu kategorii „premium”. Przyjęty kierunek prac projektowych położył nacisk na podkreślenie związku z naturą i owocowego smaku. Celem było wyróżnienie marki Vitax spośród produktów konkurencyjnych, co udało się osiągnąć poprzez nadanie indywidualnego kształtu butelce oraz spójnego kodu kolorystycznego całej linii produktowej.



-Zakres wykonanych prac odzwierciedla ogólniejszy kierunek rozwoju rynku usług projektowych w Polsce”- mówi Joanna Roszkowska, prezes zarządu Studio DN - Obecnie coraz częściej obserwuje się tendencję polegającą na budowaniu wizerunku marki nie tylko w oparciu o identyfikację graficzną, ale również poprzez ingerencję we wzornictwo opakowań.

Studio DN Design Group:

Studio DN jest firmą projektową od 15 lat specjalizującą się w kreacji i strategii wizualnej marek produktowych i korporacyjnych. Oferta Studio DN obejmuje: kreację strategiczną, projektowanie opakowań i identyfikacji wizualnej, analizy, audyty tożsamości wizualnej marki, projektowanie materiałów wspierających sprzedaż. Studio DN pracowalo dotychczas między innymi dla: Bakoma, Bols, Carlsberg Okocim, Dr Oetker, Hestia, Polpharma, Kraft Foods Polska.

Źródło: Studio DN Design Group - www.studiodn.pl
Źródło: ''