Odważne, nowoczesne pionowe logo na puszce oraz szlachetny, metaliczny połysk etykiety to tylko niektóre z nowych elementów odświeżonych opakowań piwa LECH Premium. Zmiany objęły wszystkie opakowania marki, wśród nich również wielopaki i opakowania zbiorcze.

„Naszą ambicją jest zajęcie pozycji najbardziej innowacyjnej polskiej marki piwa w segmencie premium” – mówi Tomasz Kanton, brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej. „Wyjątkowo orzeźwiający smak LECHa skłania do wyzwolenia wewnętrznej energii i szukania nowych doznań. Zdecydowaliśmy się iść w zgodzie z nowoczesnymi trendami i dostarczyć naszym konsumentom nowych wrażeń. Tym razem poprzez odświeżony wygląd opakowań”.

Największa innowacja w wyglądzie opakowań LECHa dotyczy pionowego logo na puszce. To rozwiązanie rzadko spotykane dotąd w opakowaniach piw z polskiego rynku piwa. Zmiany objęły także wygląd etykiety, który uległ odświeżeniu. Nowe, zaokrąglone liternictwo w logo oraz nowa forma charakterystycznej szarfy mają na celu podkreślenie nowoczesności. W gamie kolorystycznej etykiety znalazły się różne odcienie zieleni oraz kolor srebrny – oba te elementy połączone w całość wzmocnione efektem metalicznego połysku służą wyeksponowaniu wysokiej jakości i orzeźwiającego smaku piwa. Etykiecie nadano również oryginalne tło w odcieniach zieleni charakterystycznej dla LECHa, które podkreśla nowoczesny charakter odświeżonego opakowania.

Nowe opakowania to kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004 roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmiana butelki na zieloną). Wykreowano wtedy wizerunek LECHa jako marki nowoczesnej i innowacyjnej, skierowanej do młodych, optymistycznych i aktywnych mężczyzn.



Odświeżona, nowoczesna linia opakowań LECHa obejmuje:
butelkę zwrotną 500 ml
butelkę bezzwrotną 330 ml
butelkę bezzwrotną 660 ml
puszkę 500 ml
4-pak puszek 500 ml
6-pak puszek 500 ml
6-pak butelek 330 ml
tackę pod puszki 500 ml
karton na butelki 660 ml

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku, a w 2008 r. Browar Kielce. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 wyniosła ponad 13 mln hektolitrów piwa. SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 18,6 mld dolarów i wypracował zysk brutto 2,8 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 216 mln hl.
Źródło: ''