Browar Amber zmienił strategię wizerunkową upraszczając komunikację i jednocześnie ułatwiając identyfikację marki. Teraz wszystkie piwa oferowane będą pod wspólnym brandem Browar Amber.

Nowe etykiety Browaru Amber

Nowe etykiety zachowały indywidualny charakter każdej z marek, ze względu na przyzwyczajenie dotychczasowych klientów.
-  Z szacunku dla przyzwyczajeń naszych klientów musieliśmy zadbać, by charakterystyczne cechy wizerunku każdego piwa zostały uchwycone i zachowane. Mamy nadzieję, że to się udało. Bardzo nam też zależało, żeby podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany. Browar Amber ma się czym pochwalić i chce być silniej identyfikowany ze swoimi produktami. – zaznaczył dyrektor marketingu Browaru Amber, Marek Skrętny. 

Wśród najczęściej wybieranych produktów znajdują się takie piwa, jak Koźlak, Żywe, Złote Lwy czy Pszeniczniak. Wszystkie posiadają bardzo indywidualny charakter, dlatego identyfikacja marki z producentem było niezwykle trudnym zadaniem. Zmiana etykiet pokazuje i podkreśla dwudziestoletnią historię Browaru Amber. Poza zmianą etykiet producent wprowadził także nowe produkty – piwo APA oraz limitowaną serię "Po godzinach" z piwem Apple Wheat. Całej akcji towarzyszy silna kampania informacyjna. 

 

Bądź na bieżąco!