Firma Videojet Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek urządzenie, dzięki któremu opakowanie produktów w czasie akcji promocyjnej wcale nie musi pociągać za sobą dodatkowych kosztów.

Dzięki BX6000 można ograniczyć koszty informacji o akcji promocyjnej do minimum. Nie ma potrzeby projektowania i produkowania drogiej etykiety, lub, co ponosi za sobą znacznie większe koszty – nowego opakowania. Videojet Technologies Sp. z o.o. proponuje nanoszenie informacji bezpośrednio na istniejące już opakowanie, wprost w linii produkcyjnej.

Urządzenie BX6000 umożliwia drukowanie logo, tekstu, kodów kreskowych, numerów serii i innych danych w wysokiej rozdzielczości. Pozwala także na zupełnie nowe traktowanie opakowania. Popularny i od dawna uznawany w USA nośnik reklamy, jakim jest opakowanie, w Polsce jeszcze nie został zupełnie odkryty. Dzięki BX6000 opakowanie może przestać już być jedynie kosztem. Może stać się atrakcyjną powierzchnią reklamową do wynajęcia. Dowolna treść, każda ilość opakowań, możliwość personalizacji informacji na opakowaniu jednostkowym – to wszystko sprawia, że oznakowanie standardowego opakowania produktu nową treścią może odbywać się nie tylko taniej, ale także zdecydowanie szybciej.


Więcej informacji na www.videojet.pl.
Źródło: ''