Zielona Budka, jeden z wiodących producentów lodów na polskim rynku, rozpoczyna nowy sezon znaczącymi zmianami. Nowy logotyp, bardziej atrakcyjne opakowania produktów i odświeżona oferta mrożonych deserów to największe niespodzianki, które znany producent lodów szykuje w tym roku dla swoich Klientów.

Lody są w Polsce branżą sezonową, a popyt na mrożone desery nadchodzi najczęściej na przełomie marca i kwietnia, wraz z pierwszymi promieniami wiosennego słońca. Dlatego z roku na rok producenci coraz bardziej perfekcyjnie dopracowują ofertę produktów, która ma za zadanie wyróżnić markę na tle konkurencji i zadowolić gust nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy lodów. Zielona Budka, jeden z wiodących producentów lodów na polskim rynku, szykuje dla swoich klientów kilka niespodzianek. Odmieniony logotyp, nowe, bardziej praktyczne opakowania produktów, a przede wszystkim zoptymalizowana oferta firmy mają za zadanie zachęcić konsumentów do wyboru tego, co w lodach Zielonej Budki najlepsze – wyjątkowego smaku i dziecięcej radości z jedzenia ulubionych deserów.

„Rok 2009 jest dla Zielonej Budki wyjątkowy, dawno bowiem w wizerunku i ofercie firmy nie zaszły tak znaczące zmiany. Zaprezentowaliśmy Klientom i partnerom biznesowym odmieniony logotyp, poszerzyliśmy ofertę produktową o oryginalne, wręcz nowatorskie smaki i desery, dostępne od tego roku w bardziej atrakcyjnych opakowaniach. Zielona Budka to firma z ponad 60-letnią tradycją w produkcji lodów i liczący się gracz w swojej branży. Polacy kupują lody Zielonej Budki wiedząc, że sięgają po produkty najwyższej jakości, smaczne i naturalne. Duże zaufanie konsumentów sprawia, że każda zmiana jest nie lada wyzwaniem, co roku podnosimy poprzeczkę aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Mamy jednak nadzieję, że podjęte w tym roku działania zyskają aprobatę i przyczynią się do umocnienia pozycji firmy na rynku.” – tłumaczy zmiany Katarzyna Rylska, Marketing Manager firmy Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.

Z tradycją w nowoczesność

Sezon 2009 Zielona Budka rozpoczęła od zaprezentowania Klientom i partnerom biznesowym swojego nowego logotypu. Głównym elementem odmienionego znaku graficznego firmy nadal jest jej nazwa, jednak wyróżnia go nowoczesna stylistyka oraz eleganckie połączenie kolorów zielonego i złotego, dodające marce prestiżu. Zmiana logotypu Zielonej Budki związana jest przede wszystkim z nową strategią komunikacyjną i produktową firmy, łączącą doświadczenie zdobyte przez ponad 60 lat działalności Zielonej Budki z innowacyjnymi pomysłami na nowe produkty, wprowadzane do sprzedaży w tym roku. Projekt nowego logotypu Zielonej Budki przygotowała …, inspirowana pomysłami samych pracowników firmy.



„Nowy logotyp jest bardziej czytelny i elegancki, stylistyką nawiązuje do segmentu produktów premium, który obecnie aktywnie rozwijamy. Dlatego zrezygnowaliśmy z białego tła i zastąpiliśmy je zielonym owalem, w który wpisaliśmy złotymi drukowanymi literami nazwę firmy wraz z datą rozpoczęcia działalności. Premiera nowego znaku graficznego Zielonej Budki odbyła się podczas Kongresu Dystrybutorów, czyli dorocznego spotkania z najważniejszymi partnerami biznesowymi firmy i pierwsze opinie są dla nas bardzo pochlebne. Mamy nadzieję, że odmieniony logotyp Zielonej Budki przypadnie do gustu także Klientom, dla nich wprowadziliśmy zmiany i na ich pozytywnej opinii zależy nam najbardziej.” – powiedziała Katarzyna Rylska.

Coś dla oczu i coś dla podniebienia

Kolejną znacząca inwestycją, podjętą przez Zieloną Budkę w sezonie 2009 jest zmiana opakowań większości produktów firmy na znacznie bardziej atrakcyjne i praktyczne. Nową oprawę zyskały zarówno tegoroczne nowości produktowe Zielonej Budki w segmentach produktów impulsowych i familijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży już w poprzednim sezonie. Każdy produkt został poddany szczegółowej analizie, aby kształt i kolor pudełka oraz grafiki na opakowaniach jak najlepiej oddawały jego charakter. Dzięki temu nowe opakowania lodów Zielonej Budki są znacznie bardziej atrakcyjne, przyciągają spojrzenie oryginalnym designem i wyróżniają się w sklepowych witrynach. Dodatkowym atutem projektów są tabelki z wartościami odżywczymi i kalorycznymi oraz opis składu każdego z lodów Zielonej Budki, ważne szczególnie dla alergików i osób dbających o linię. Foliowe opakowania lodów impulsowych wykonano techniką pozwalającą na łatwe wyjęcie smakołyku, zaś pudełka lodów familijnych wyposażono w specjalne zamki bezpieczeństwa, gwarantujące świeżość mrożonych deserów.

„Opracowanie nowych opakowań planowane było już od pewnego czasu, powstrzymywała nas jedynie obawa przed utratą lojalności Klientów, przyzwyczajonych do znanego od lat designu lodów Zielonej Budki. Z drugiej strony zdajemy sobie jednak sprawę, że często o wyborze decyduje atrakcyjny wygląd produktów a konkurencja nie śpi, dlatego w tym roku większość lodów dostępna będzie już w nowych opakowaniach. Praca nad projektami była niezwykle satysfakcjonująca, a efekt przeszedł nasze oczekiwania. Dlatego myślę, że stali klienci z dumą sięgną po ulubione lody Zielonej Budki, a atrakcyjny wygląd produktów skłoni do spróbowania naszych smakołyków także innych wielbicieli lodów. Wszystkie produkty w nowej odsłonie powinny być dostępne w sklepach do końca kwietnia.” – dodała Katarzyna Rylska.

W pracach nad projektami nowych opakowań brały udział aż cztery Agencje, wspierane przez Zespół pracowników Zielonej Budki. Większość opakowań została wyprodukowana w Polsce, ale także w Izraelu, Belgii i we Włoszech, a koszt całego przedsięwzięcia szacowany jest na około 1 milion złotych.

Nowy logotyp, nowe opakowania i … nowe produkty. Na nowy sezon Zielona Budka wprowadza do sprzedaży aż pięć nowych lodów impulsowych i cztery oryginalne propozycje deserów familijnych. Wszystkie inspirowane gustami konsumentów i trendami na rynku lodów.

„Wzbogaciliśmy segment lodów familijnych o bardzo oryginalne, wręcz nowatorskie smaki i desery, skierowane do wszystkich grup konsumentów. Na wyjątkową uwagę zasługują Lody nocą – pierwsze na polskim rynku gotowe desery z segmentu Premium w intrygujących opakowaniach oraz Lody Premium w siedmiu klasycznych smakach, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury. Rodzina Lodów Tradycyjnych Zielonej Budki zyskała nowy smak – białej czekolady, zaś desery Impresja dostępne są w nowej kompozycji - marcepanowej. Dla najmłodszych szykujemy żelowe lody Gibbon o smaku galaretki malinowej lub tutti-frutti, a prognozowanym hitem są czekoladowo-śmietankowe łaciate lody Muuucia, które podbiją serca wszystkich smakoszy lodów.

Kobiety oraz osoby dbające o linię na pewno chętnie sięgną po Smoothie - pierwsze na rynku idealnie kremowe lody sorbetowe oraz Happy Twist – połączenie lodów mlecznych z sorbetami. W segmencie lodów gastronomicznych wprowadzamy nowe oryginalne smaki i kompozycje: marcepanu z czekoladą, czekolady z sorbetem pomarańczowym, toffi z sosem toffie, mocca z sosem kawowym oraz czekolady z chili i sosem wiśniowym. Głównym założeniem tegorocznej strategii Zielonej Budki jest rozszerzanie oferty o oryginalne smaki i kombinacje lodowe oraz produkty z segmentu Premium. Z nowym wizerunkiem firmy i dopracowaną ofertą produktową jesteśmy gotowi na otwarcie lodowego sezonu 2009.” – podsumowała Katarzyna Rylska.

Więcej informacji prosimy o kontakt: www.zielonabudka.pl
Źródło: ''