Na półkach sklepowych możemy już zobaczyć nowe opakowania produktów Herbapol, stworzone przez CZTERYCZWARTE. Zastosowane przez agencję rozwiązania graficzne nadają marce niepowtarzalny charakter i wyróżniają ją na bogatym rynku herbat funkcjonalnych. Wprowadzenie całkiem nowej linii produktowej stanowiło świetną okazję do odświeżenia wizerunku marki Herbapol.

Po wygranym w styczniu br. przetargu na nowe Brand Identity, agencja CZTERYCZWARTE rozpoczęła pracę nad zmianą identyfikacji wizualnej marki i projektem nowych opakowań. Jak dotąd powstały opakowania dla siedmiu nowych herbat funkcjonalnych (Pobudzenie, Wyciszenie, Nastrój, Trawienie, Koncentracja, Nawilżanie, Odporność) i trzech koktajli dietetycznych SlimFigura Dieta. Na projektach funkcjonuje też już nowy konstans graficzny.

Jak wynika z przeprowadzonych badań konsumenckich, szata graficzna nowych produktów jest dopasowana do grupy docelowej – w przejrzysty sposób komunikuje zastosowanie herbaty i sytuuje produkt w segmencie premium. Jednocześnie, czysta, elegancka forma zapewnia silne oddziaływanie opakowań na półce sklepowej.

CZTERYCZWARTE stworzyło także dla Herbapolu etykiety syropów Ice Tea, a także opakowanie mieszanki Diabetosan z linii aptecznej.

Źródło: Herbapol
Źródło: ''