Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla w trzech wariantach smakowych.

Nowe opakowania limitowanej edycji białych czekolad Wedla.
Przełamaliśmy dotychczasową konwencję packagingu czekolad Wedla - zamieniając granatową falę w dynamiczną wstęgę o wyraźnie zarysowanych konturach, nadaliśmy marce bardziej nowoczesny i odważny charakter, by odświeżyć jej wizerunek i trafić w gusta młodszej grupy docelowej. Wygrana w przetargu cieszy nas tym bardziej, że udało nam się połączyć shopper marketingowe know how z niekonwencjonalną kreacją na opakowaniach” mówi Natalia Boimska-Blum, Managing Director Agencji 4FRAME.

Czy taki duet okaże się kluczem do koszyka zakupowego shoppera?
Przekonamy się o tym już wkrótce, ponieważ nowe opakowania trafiły już do sklepów.

Agnieszka Binkowska, Product Manager LOTTE Wedel: „Projekty przedstawione przez zespół 4FRAME są nie tylko nowoczesne, ale także bardzo apetyczne. Mamy nadzieję, że powtórzą sukces opakowań pralin Lalibelle, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji konkursu Art of Packaging”.

Biała czekolada Wedel