Marka oraz kolorystyka opakowania to podstawowe czynniki, które decydują o wyborze słodyczy. Aby stworzyć spójną wizerunkowo linię produktów, Goplana zmieniła szatę graficzną Rajskiego Mleczka. Produkt w nowym opakowaniu, jest dostępny w sprzedaży od początku maja.

Badania przeprowadzone przez Pentor Research International, czołową agencję badawczą na polskim rynku, wskazują, że konsument podejmuje decyzję o zakupie słodyczy w przeciągu 36 sekund. Okazuje się, że można wyodrębnić dwa główne czynniki, które wpływają na wybór konkretnego produktu. Najważniejszym z nich jest nazwa marki, pod jaką oferowany jest artykuł. Równie istotne znaczenie mają także kształt i kolorystyka opakowania.

Kartonik Rajskiego Mleczka Goplana spełnia wszystkie kryteria, które wpływają na decyzję o wyborze słodyczy. Marka jest bardzo dobrze rozpoznawana przez konsumentów i kojarzona z rodzimą produkcją, której tradycja sięga niemal stu lat.

Goplana odświeżyła szatę graficzną Rajskiego Mleczka, która jest teraz spójna z linią czekolad i pralin tej marki.



Na opakowaniu umieszczono nowy logotyp Goplana. Wyraźną ekspozycję symboliki smaku uzyskano dzięki wkomponowaniu zdjęcia żółto-białych płatków wanilii obok kostek Rajskiego Mleczka. Dzięki niej, rajska pianka ma tak dokonały, delikatny smak. Nową szatę graficzną Rajskiego Mleczka Goplana uzupełnia spójna kolorystyka, utrzymana w ciepłych czekoladowych i waniliowych barwach.

Rajskie Mleczko Goplana to praliny w postaci słodkiej, mlecznej i puszystej pianki, oblane prawdziwą, pełnowartościową czekoladą.

Producent: Jutrzenka Colian Sp. z o.o. - www.goplana.pl
Produkt: Rajskie Mleczko o smaku waniliowym, 380g.
Cena det.: 10 zł.
Źródło: ''