mamastudio zaprojektowało nowe opakowanie należącego do Carlsberg Polska Harnasia Mocnego

Nowe opakowanie Harnasia Mocne
„Naszym celem było nadanie większej jakości opakowaniu produktu. Utrzymaliśmy czarno-złoty kod kolorystyczny oraz uprościliśmy ilość komunikatów.
Nowe opakowanie odwołuje się do klasycznej konstrukcji etykiety piwnej, dzięki czemu trafia w gusta tradycyjnego konsumenta piw mocnych” - powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny mamastudio.

Skutkiem zmian wprowadzonych przez mamastudio jest oczyszczenie i prostota opakowania, które nadają Harnasiowi Mocne więcej mocy i wyrazu.

Harnaś Mocne w nowym opakowaniu pojawi się w sprzedaży w sierpniu br.

mamastudio ma bogate doświadczenie w projektowaniu opakowań dla branży napojów alkoholowych. W portfolio znajdują się m.in. projekty dla marek: Absolut, Beefeater, Malibu&Wyborowa oraz Książ.


Źródło: ''