W marcu 2011r. odbędzie się w Warszawie trzecia już edycja targów easyFairs® PACKAGING INNOVATIONS, dotyczących nowych rozwiązań w branży opakowań. Sama koncepcja targów, pomyślanych, jako trwające zaledwie dwa dni i nakierowane przede wszystkim na ściśle branżowe spotkania b2b, pozostała bez zmian.

Nowości na targach easyFairs® PACKAGING INNOVATIONS 2011.

Pozwala ona na znaczne skrócenie czasu poświęconego na przygotowanie do imprezy, a co za tym idzie również obniżenie kosztów, na które w ostatnim czasie firmy zwracały szczególną uwagę. Jednak organizatorzy, jak co roku, również na przyszłą edycję przygotowali nowości tematyczne.



„Podobnie jak w latach ubiegłych, tak i podczas następnej edycji naszych targów, chcemy zaskoczyć naszych odwiedzających jeszcze szerszą ofertą Wystawców. W ubiegłym roku dodaliśmy strefę „LABELLING” – obejmującą rozwiązania w zakresie etykietowania, kodowania i znakowania opakowań, teraz będzie to strefa „CO-PACKAGING” – czyli usługi i technologie, związane z pakowaniem, przepakowywaniem i konfekcjonowaniem produktów” – mówi Angelika Matusik, Dyrektor Marketingu easyFairs Polska.



„Poza tym rozbudowujemy projekt INNOWACJA, gdzie Wystawcy, często po raz pierwszy na rynku, pokazują swoje nowe produkty, technologie, rozwiązania czy dotąd nieznane materiały. Nasze targi stają się, więc także miejscem premier w branży opakowań”.



Przyszłoroczne targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS zapowiadają się zatem bardzo interesująco. Oprócz gotowych opakowań z tektury, folii, papieru, plastiku, szkła, drewna itp.; rozwiązań w zakresie nadruku na opakowaniach, etykietowania i znakowania; rozwiązań w zakresie projektowania opakowań, zarządzania marką oraz recyklingu opakowań zobaczyć będzie można także nowoczesne opakowania zbiorcze, gotowe opakowania na półkę, sposoby przepakowywania, segregowania i zestawiania produktów.



Organizatorzy targów podkreślają, że dla nich najważniejszy jest dobór odpowiedniej oferty, która sprosta oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego rynku odbiorców opakowań oraz zaproszenie gości, którzy są ściśle związani z branżą i mogą podejmować samodzielne decyzje zakupowe w swoich firmach.
O profesjonalizmie organizatorów i trafności tematyki imprezy najlepiej świadczy opinia tegorocznych Wystawców:
„Pozytywnie oceniamy organizacyjną stronę targów. Format jest bardzo przyjazny wystawcom, dzięki gotowym, wybudowanym i wyposażonym stoiskom, wystarczy przyjść i robić biznes. Warszawa to dobre miejsce na tego typu imprezę” Tomasz Matysiak – PLASTIQUE



"Organizatorzy targów easyFairs również w tym roku stanęli na wysokości zadania, czego wyrazem była nie tylko dobra i sprawna organizacja samych targów ale przede wszystkim, co dla nas wystawców najistotniejsze, satysfakcjonujące spotkania z dużą grupą nowych klientów, chcących zapoznać się z innowacjami na rynku opakowań. Wyrażamy nasze ukontentowanie dla idei targów easyFairs, czego wyrazem będzie dalsza współpraca w następnych sezonach." Mirosław Tobiasz - Seufert Poland

Więcej informacji na stronie: www.easyfairs.com/piwarsaw
lub w biurze organizatora: Tomasz Ślaski Tel.: +48 (12) 651 95 25, +48 507 044 238
Źródło: ''