Terravita zmienia wizerunek swoich czekolad. Zmiana opakowań jest jednym z elementów nowej strategii mającej na celu zbudowanie nowoczesnego i pozytywnego wizerunku marki.

Produkty w nowej szacie graficznej są sukcesywnie wprowadzane na rynek. W sprzedaży ukazała się linia czekolad 100g i 180g, a teraz dołącza do nich linia tabliczek 250g. Czekolady w dużych formatach są najczęściej kupowane przez konsumentów jako słodki upominek. Z tego względu szata graficzna opakowań podkreśla prezentowy charakter produktu.

Oferta czekolad 250g z nowym wizerunkiem zawiera pięć tabliczek:
• Amaretto deserowa z morelami
• Malaga deserowa z rodzynkami
• Mleczna
• Mleczna z orzechami
• Mleczna z bakaliami



Wprowadzanie na rynek czekolad Terravita z nowym wizerunkiem jest wsparte atrakcyjną promocją, kampanią w internecie oraz reklamą prasową.

Tabliczki 250g
Opakowanie zbiorcze: 9 sztuk
Źródło: ''