Owens Illinois, Inc. (NYSE: OI) Europe wprowadza nową wersję katalogu online z szeregiem korzyści dla użytkownika, wykraczającą daleko poza prosty katalog produktów, prezentujący możliwości szkła.

O-I: Nowa odsłona e-katalogu

- "Celem e-katalogu jest zainspirowanie producentów żywności i napojów do wyboru szkła. Poprzez katalog chcemy pomóc im w zidentyfikowaniu wyraźnych trendów konsumenckich, w których markowe opakowania szklane mogą wspierać rozwój działalności" - komentuje Marie-Laure Susset, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe.

Strona zawiera szczegółową analizę aktualnych trendów konsumenckich, takich jak wzrost znaczenia bardziej zmysłowych i wyrafinowanych smaków, zdrowia i dobrego samopoczucia, a także redefinicję wartości i coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Witryna zawiera także sekcję "Success Stories", ilustrującą wybrane, najbardziej innowacyjne projekty O-I, demonstrując zarówno nieodłączne możliwości projektowe szkła, jak i doświadczenie projektantów. Dzięki tym unikalnym umiejętnościom projektowym, O-I w Europie wypracował nowe, zgodne z najnowszymi trendami, metody dekoracji szkła.

- "Jedną z największych zalet tej witryny dla klientów jest to, że dostarcza ona wszystkich potrzebnych i kluczowych informacji i inspiracji na temat opakowań szklanych w jednym miejscu oraz w formacie, który jest ciągle aktualizowany" – podkreśla Arnaud Auiouannet, Szef Sprzedaży i Marketingu.

Katalog jest dostępny na stronie: www.glass-catalog.com

 

Źródło: O-I