Paryska firma Urban Foods zapewniła wygodę i styl swojej nowej serii świeżych zup Greenshoot, wybierając innowacyjne opakowanie do zup niechłodzonych wprowadzone na rynek przez RPC Bebo Nederland i RPC Containers Halstead.

Według Urban Foods zupy Greenshoot są pierwsza naprawdę wygodną w konsumpcji serią świeżych zup na francuskim rynku i firmie zależało na tym, aby opakowanie łączyło praktyczność i łatwość użycia dla konsumentów ze stylowym nowym projektem, który stwarzałby maksymalny efekt na półce. Opracowane przez RPC nowe opakowanie ma spełniać wymagania aktywnego stylu życia, oferując konsumentom maksymalną wygodę. Dlatego zakłady wyprodukowały pojemniki, które są lekkie, łatwe do otwarcia i przystosowane do podgrzewania w kuchence mikrofalowej.

Pojemniki są współwytłaczane i termoformowane z PP/EVOH/PP w RPC Bebo Nederland. Wielowarstwowa konstrukcja stwarza silną barierę ochronną, co w połączeniu z procesem produkcyjnym zapewnia okres przydatności do spożycia porównywalny z tradycyjnymi opakowaniami. Zaokrąglony kształt kubka zapewnia wystarczającą odporność na wysokie temperatury napełniania i pasuje do standardowych uchwytów na kubki w samochodach, dzięki czemu zupy można bezpiecznie i wygodnie jeść w podróży. Stylowe wieczka formowane z PP w RPC Halstead umożliwiają ponowne zamykanie pojemnika, wyposażone są w wygodny zakrywany otwór do picia i maja odpowiedni kształt pozwalający łatwo ustawiać kubki w stosy.

Kubek ma dużą powierzchnię na zdobienia i przyjemny kształt zapewniający atrakcyjną prezentację w punkcie sprzedaży, a ponadto zarówno kubki, jak i wieczka dostępne są w całej gamie kolorów i opcji zdobniczych, co pozwala dodatkowo wyróżnić markę. Zupy Greenshoot oferowane są w pięciu smakach. Przed napełnianiem na gorąco na kubki zakładane są etykiety w postaci rękawa foliowego. Nowe opakowanie ma uderzający wygląd - czarny kubek z czarnym wieczkiem zdobi ciekawa grafika w żywych kolorach ilustrująca składniki produktów. Nowy pojemnik RPC ma bardzo atrakcyjny kształt, który nie tylko wspaniale wygląda, ale jest także bardzo wygodny dla użytkownika. Można go łatwo nosić, gdy zawartość jest gorąca, nadaje się wiec idealnie na rynek żywności na wynos.

Źródło: RPC
Źródło: ''