Produkt sprzedaje się dzięki swojemu opakowaniu. To jak wykonany został projekt jest pierwszym sygnałem do zdobycie klienta i zwiększenie sprzedaży.

Opakowanie może zwiększyć sprzedaż

W tworzeniu odpowiedniego projektu warto jest zapoznać się z technologią i trendami panującymi w produkcji opakowań, a także zaznajomić się z mechanizmami postrzegania ich przez klientów. Kolejnym krokiem jest produkcja. Taka kolejność pomaga dopasować opakowanie do oczekiwań klienta wobec produktu. W celu zwiększenia wiedzy dotyczącej sektora opakowań corocznie organizowane są targi PAKFOOD adresowane do branży opakowań dla żywności.

Opakowania dla przemysłu spożywczego stanowią ponad 60% na tle całego segmentu opakowań. Międzynarodowe Targi Poznańskie zapewniają miejsce prezentacji światowych trendów techniki pakowania, technologii produkcji opakowań oraz ich wzronictwa. Targi PAKFOOD są platformą wiedzy dotyczącą pakowania produktów spożywczych. Uczestnicząc w nich można nie tylko poznać najnowsze rozwiązania, ale także porozmawiać o przyszłości sektora opakowań. Ponadto wielu fachowców przekazuje swoją ogromną wiedzę w zakresie tego sektora dla ściśle wybranych odbiorców.

Podczas targów odbywać się będą także liczne szkolenia i konferencje dotyczące wsparcia rozwoju przedsiębiorstw. Organizatorem merytorycznych konferencji jest Polska Izba Opakowań. Z inicjatywy Izby branżowcy będą mogli zdobyć wiedzę dotyczącą pozyskiwania środków unijnych, jako istotnego czynnika innowacyjnego rozwoju branży opakowań, informatyzacji przedsiębiorstw, a także istotnej roli folii w pakowaniu żywności. Szkolenia będą miały natomiast charakter marketingowy. Dzięki nim przekazane zostana nformacje o tym, jak rozszyfrować kody kolorystyczne przy projektowaniu opakowań, by znacznie zwiększać sprzedaż produktów.

Organizatorzy przygotowali dla zwiedzających znacznie więcej inicjatyw, które pozwolą na poszerzenie ich wiedzy z zakresu pakowania żywności. Dane udostępnione przez Euromonitor International prognozują wzrost wartości rynku w tym segmencie. Szacuje się, że będzie to nawet do 62 miliardów złotych w bieżącym roku. Takie informacje są swoistym motorem branży dla korzystania z szansy poszerzenia kontaktów biznesowych. Taką okazję branżowcy będą mieli od 21 do 24 września na największych w tej części Europy targach opakowań dla przemysłu spożywczego PAKFOOD.