Zwycięskim opakowaniem w konkursie ART OF PACKAGING 2008 w kategorii ART OF PACKAGING - Debiuty zostało Opakowanie na pralinki „City story” i „Monkey business”.

Pudełka te mają trafić do konkretnego odbiorcy - wymagającego, młodego, kreatywnego konsumenta. Każde z opakowań jest sześcianem, w który, za pomocą form geometrycznych przypominających klocki Tetris, wbudowana została przestrzeń.

Opakowanie „City Story” nawiązuje kolorem i kształtem do struktury miasta. Ścianki o różnych wysokościach przywodzą na myśl metropolię. Ażurowa pokrywka pokazuje cząstkę tego świata. Pralinki jako dopełnienie całości mogłyby być w kształtach samochodów, ludzi.

W drugim opakowaniu „Monkey Business” („Małpie figle”) znajdują się małe pudełeczka. Podobnie jak puzzle, choć niezależnie od siebie, tworzą jedną całość. Można je wyjmować, układać, dzielić. Element rozrywki oraz humoru to mocny impuls do docenienia produktu przez konsumenta znudzonego monotonią dostępnego asortymentu.

Zwycięzca ART OF PACKAGING - Debiuty


Opakowanie na pralinki „City story” i „Monkey business”
Autor: Joanna Chabielska
Akademia Sztuk Pięknych, Wrocław
Surowiec wykorzystany: karton, papier samoprzylepny, wstążka, aksamitka, nici, klej


Źródło: ''