Stora Enso wprowadzi niebawem na rynek nowe rozwiązanie w zakresie ochrony marki i identyfikacji produktów PackAgent. Poszerzy ono ofertę firmy w dziedzinie tzw. inteligentnych opakowań i pozwoli producentom z wielu branż na identyfikację wyrobów oraz śledzenie ich transportu do klienta.

W zakresie sprzedaży, implementacji i integracji systemu PackAgent, skandynawski końcem będzie współpracował z firmą BearingPoint, Inc. PackAgent firmy Stora Enso ma zapewnić wysoki poziom zabezpieczeń przeciw tego rodzaju praktykom przez identyfikację produktu w całym łańcuchu dostaw, tj. od chwili, gdy wyrób opuszcza zakład produkcyjny, poprzez sieć pośredników i dystrybutorów, aż po dostarczenie do końcowego użytkownika.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego rozwiązania, Stora Enso podpisała z firmą BearingPoint porozumienie o strategicznej współpracy w zakresie sprzedaży, implementacji i integracji systemu PackAgent. We wspólnym rozwiązaniu obu firm wykorzystano też program Trackway, stworzony przez fińską firmę Stockway.

Źródło: Stora Enso
Źródło: ''