Frito-Lay (USA) rozpoczyna sprzedaż zestawów dla "zapracowanych rodzin" ceniących wygodę i lubiących mieć wszystko "pod ręką". Wewnątrz opakowania znajdziemy chipsy i kubeczek z sosem DIP - idealne na mecz czy do biura.

Tacka jest wykonana z czarnego polipropylenu, a wierzchnia folia barierowa jest zadrukowana fleksograficznie w ośmiu kolorach. Struktura warstwowa została specjalnie zaprojektowana i wykonana na potrzeby zestawów Frito-Lay.
Kubek na sos jest wytłaczany z polipropylenu wielowarstwowego i zalaminowany folią zadrukowaną w pięciu kolorach. Metalizowana torebka z chipsami oraz kubeczek z sosem są umieszczane w wytłaczanej tacce ręcznie lub automatycznie. Następnie opakowanie jest zamykane przez zalaminowanie tacki folią.

Firma Frito-Lay zainwestowała w zupełnie nowe wyposażenie i nowe linie produkcyjne wyłącznie na potrzeby zestawów. Tak śmiałe decyzje były oczywiście poprzedzone wnikliwymi testami i badaniami reakcji konsumentów na tego rodzaju pomysły.

Komentarze