Kolejna edycja jednych z największych targów branżowych PAKFOOD dobiegła końca. Zobacz jak w tym roku firmy promowały swoje produkty.

PAKFOOD 2015 za nami

Rok 2015 przyniósł jedną z najciekawszych odsłon targów PAKFOOD na przestrzeni ostatnich lat. Szczególny wpływ ma na to intensywny rozwój obecny w całej branży. Ponadto niezwykle ważna jest możliwość dofinansowania działalności ze środków unijnych. Można śmialo powiedzieć, że jest to motor napędzający sektor opakowań dla żywności.

Organizacja ekspozycji oraz wydarzeń towarzyszących osiagnęła niezmiennie wysoki poziom. Impreza  była przygotowana i dopasowana do potrzeb przedsiębiorstw w taki sposób, by uczestnicy zainteresowani ekspozycją i zaopatrzeni w wiedzę, wykorzystywali więcej szans, które daje im ciągle rozwijający się rynek.  Wśród wystawców nie zabrakło przedstawicieli jednego z największych segmentu w żywności pakowanej – produktów mleczarskich. Dzięki targom PAKFOOD 2015 sektor opakowań mógł lepiej przygotować się na zmiany, by wyprzedzać konkurencje na nieustannie zmieniającym się rynku konsumenckim.

Zobacz nowości PAKFOOD 2015

Również w tym roku nie mogło zabraknąć ekspozycji wypełnionych nowościami oraz konferencji i szkoleń z zakresu technicznego, marketingowego oraz dotyczące pozyskiwania dotacji unijnych. Połączenie targów dla przedstawicieli branży opakowań z blokami targów POLAGRA, pozwoliły na intensywny rozwój tych dwóch branż. Obecnie Międzynarodowe Targi Poznańskie tworzą markę przyciągającą cały sektor spożywczy. Zebranie w jednym miejscu branż opakowaniowych i spożywczych zapewnia realizację swoistej strategii synergii branż. Oferty firm na co dzień współpracujących, a nawet przenikacjących się, skumulowano w jednym miejscu i czasie, zaspakajając w ten sposób potrzeby biznesowe wszystkich przedstawicieli sektora.