Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku wybrało go 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

– „Przez wiele lat pokolenia na całym świecie wybierały orzeźwiający smak Pepsi. Były wśród nich gwiazdy wielkiego formatu, takie jak Michael Jackson, czy Britney Spears, ale też zwykli ludzie. Cieszymy się, że podczas tegorocznego Wyzwania Smaku aż 59% konsumentów wybrało smak Pepsi! Chcemy im podziękować tym legendarnym smakiem w limitowanej edycji opakowań Pepsi w stylu vintage z poprzednich dekad” – powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Pepsi świętuje Wasz wybór w Wyzwaniu Smaku 2018! Szukaj legendarnego smaku Pepsi w opakowaniach Vintage!


Styl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Charakteryzuje go używanie rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowanie ich na takie, względnie łączenie stylów z różnych epok. Mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia. Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

Pepsi świętuje Wasz wybór w Wyzwaniu Smaku 2018! Szukaj legendarnego smaku Pepsi w opakowaniach Vintage!


„Recepturę Pepsi stworzył amerykański farmaceuta Caleb Bradham pod koniec XIX wieku w New Bern, w Północnej Karolinie. Jej wyjątkowy smak zaczął wzbudzać coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów, a w ciągu następnych lat, Pepsi stała się jednym z najbardziej popularnych napojów na świecie. Na przestrzeni dekad, Pepsi podążając za najnowszymi trendami, kilkakrotnie zmieniła swoje logo. Jednak niezmiennie od 110 lat, jej legendarny smak cieszy podniebienia wielu pokoleń, a my specjalną limitowaną edycją opakowań Pepsi Vintage dziękujemy wszystkim, którzy wybierają nasz napój” – dodał Michał Szewczyk

Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa utrzymana w klimacie vintage. Rozpoczęła się ona 17 września 2018 roku i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, Internecie, a także w kinach sieci Helios i Cinema City. Spot reklamowy, dostępny tutaj, promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – muzycznego hitu z lat 80. Wszystkich łączy jedno – legendarna marka Pepsi. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM). Aby być na bieżąco, warto śledzić profil Pepsi na Facebooku oraz Instagramie.

*Indywidualne preferencje smakowe uczestników wskazane w testach Wyzwania Smaku Pepsi przeprowadzonych w okresie od 3.07.2018 r. do 2.09.2018 r. na grupie: 25032 osób, z czego na wybór Pepsi wskazało 59% (14849 osób). Regulamin Wyzwania Smaku Pepsi, edycja VI dostępny na stronie www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com

 

Źródło: PepsiCo