Tchibo Exclusive fluid to pierwsza skoncentrowana kawa w płynie, która łączy w sobie bogaty smak i pełny aromat kawy palonej z wygodą i łatwością przygotowania. To idealny produkt dla nowoczesnej, pewnej siebie kobiety, która ceni komfort i naturalny smak świeżo palonej kawy.

Tchibo Exclusive fluid – pierwsza w Polsce skoncentrowana kawa w płynie – oferuje doskonałe połączenie bogatego smaku i aromatu kawy palonej z wygodą i łatwością przygotowania. Dzięki unikatowej, płynnej konsystencji, zachowuje wyjątkowo naturalny, delikatny smak starannie wyselekcjonowanych i perfekcyjnie palonych ziaren z najlepszych plantacji Ameryki Południowej.

Przyrządzenie kawy Tchibo Exclusive fluid jest niezwykle proste. Wystarczy wlać do filiżanki 1-2 łyżeczki kawy w płynie, zalać gorącą wodą i zamieszać. Po chwili można już delektować się bogatym smakiem, dającym niepowtarzalną kawową przyjemność. Jedno opakowanie Tchibo Exclusive fluid wystarcza do przygotowania ok. 50 filiżanek kawy.

Tchibo Exclusive fluid to porcja niezwykłej energii zamknięta w nowoczesnym opakowaniu. Jego kształt i uroda sprawiają, że najnowszy produkt Tchibo to modny gadżet, którym można zaskoczyć znajomych.

Nazwa nowego produktu idealnie symbolizuje jego najważniejsze, niepowtarzalne cechy. Słowo „fluid” w języku angielskim ma dwa znaczenia. Pierwsze tłumaczenie to „płynny”, drugie oznacza „tajemniczą energię emanującą z jakiejś osoby lub rzeczy”. Tchibo Exclusive fluid – pierwsza skoncentrowana kawa w płynie, która emanuje niezwykłą energią!

Rekomendowana cena: 15,49 zł (400 g).
Więcej informacji: www.exclusivefluid.pl
Informacje o Tchibo
Tchibo produkuje najwyższej jakości kawę od ponad 50 lat. Firma rozpoczynała działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Dzięki nieustannemu rozwojowi stała się detalistą najwyższej klasy, który zatrudnia ponad 12,5 tys. pracowników w całej Europie i ma ponad 60 tys. punktów sprzedaży. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Reprezentuje unikalny model biznesowy, łącząc profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów nieżywnościowych, oferowanych w cyklu tygodniowym. We wrześniu 2005 r. firma otworzyła w Polsce pierwszy sklep i stoisko „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie”. Obecnie sieć obejmuje 18 sklepów (w tym dwa sklepy typu outlet) i ponad 70 stoisk.

Więcej informacji na stronie: www.tchibo.com/pl


Źródło: ''