Serwis www.pepsi.pl/8 - najnowszy projekt agencji interaktywnej Digital One dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland promuje trend picia z puszki... Wielcy producenci promują w ten sposób określony typ opakowań...

Serwis www.pepsi.pl/8 - najnowszy projekt agencji interaktywnej Digital One dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland promuje trend picia z puszki. Jednocześnie ma zachęcać młodych konsumentów marki Pepsi do korzystania z drinkpaki, zawierającej 8 puszek napoju.

Na www.pepsi.pl/8 użytkownicy mają możliwość wyrażenia swojej opinii - dlaczego wolą puszkę lub butelkę. W serwisie znajdą także zabawne teksty przekonujące do drinkpaki. Mogą przy tym zagłosować na wybrany sposób picia Pepsi, włączając się do rywalizacji pomiędzy puszką a butelką.

Zabawa zaczyna się od pytania: "Na kogo czekasz? - na Nią czy na Niego". To początek "wirtualnej randki", na której w zależności od wyboru, opakowanie nabiera cech dziewczyny lub chłopaka. Podczas spotkania puszka i butelka przekonują do siebie konsumentów, przedstawijąc swoje zalety.

Dodatkowo użytkownicy mogą dłużej cieszyć się swoimi ulubionymi opakowaniami Pepsi, ściągając na pulpit komputera tapety z puszkami lub butelkami.

- Serwis www.pepsi.pl/8 przygotowaliśmy w duchu Web2.0. Zależało nam głównie na nawiązaniu kontaktu z konsumentami marki Pepsi, poznaniu ich upodobań i oczekiwań. Chcieliśmy również, aby użytkownicy stali się współtwórcami serwisu, poprzez zamieszczenie swojej opinii czy głosowanie na ulubioną formę picia napoju Pepsi - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.

Źródło: www.pepsi.pl
Źródło: ''