Zakończyła się już IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów skoncentrowanych wokół opakowań i etykiet, pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Bieżąca edycja poświęcona była zagadnieniom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Omawiano case study firmy Medisept, gdzie współpraca przebiegała modelowo, a sam proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok. IV edycja miała charakter warsztatowy. Jej celem było zaangażowanie uczestników w zadania związane z kreacją nowej marki oraz poszukiwaniem podłoży opakowaniowych, które najlepiej będą oddawać założenia projektu graficznego. 

Poruszone też zostały kwestie praw autorskich i ich naruszeń, które coraz częściej mają miejsce w związku z rozwojem social mediów oraz nowoczesnych kanałów komunikacji. Bieżąca edycja odbyła się z bardzo aktywnym wsparciem patronów medialnych. Oprócz naszego portalu opakowania.com.pl wśród nich znaleźli się: OOH Magazine, Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP, signs.pl, Marketer+, opakowania.biz, Chemia i Biznes, Kwartalnik FoodLex, Tygrysy Biznesu, portal FoodFakty.pl oraz Świat Przemysłu Kosmetycznego. 

Program obejmował następujące zagadnienia:

  • „Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy” - warsztat przeprowadzony przez dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel
  • „Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept” (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS. Prelekcja odbyła się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept)
  • „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju) 
  • „Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych” (prelegent: Kamil Pączkowski - Design Director w studiu THIS)
  • „Prawnoautorskie wyzwania działu marketingu w XXI w.” – wykład oparty na casus’ach prawnych, poprowadzony przez Magdalenę Korol, Partnera Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

Bieżąca edycja była wyjątkowa ze względu na swój charakter, ponieważ poruszona została również kwestia finansowania działań związanych z wdrażaniem nowych produktów na rynek. Celem Label Innovations jest inspiracja uczestników do wdrażania unikalnych i innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych, ale również do działań rozwojowych nakierowanych na rozwój oferty produktowej. 

Kolejna edycja już w kwietniu 2019. Zapraszamy na www.labelinnovations.pl - gdzie znaleźć można informacje o poprzednich edycjach wydarzenia oraz zachęcamy do bieżącego śledzenia strony oraz profilu facebook Label Innovations, na którym na początku przyszłego roku zostanie zamieszczony program V edycji oraz sylwetki kolejnych prelegentów. 

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

Podsumowanie IV edycji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową”

 

Źródło: Etykiety.pl Etigraf