Już za tydzień w Poznaniu rozpocznie się najważniejsze spotkanie dla osób związanych z branżą poligraficzną i reklamową. Od 21 do 24 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się kolejne edycje targów POLIGRAFIA 2009, Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 oraz GIFT EXPO 2009.

Ekspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie 450 firm. Podczas tegorocznego spotkania poligraficzno-reklamowego zaprezentowana zostanie rekordowa liczba nowości rynkowych. Wśród blisko 180 produktów będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia drukarskie do druku cyfrowego, offsetowego, wielofunkcyjne maszyny służące do cięcia, bigowania, laminowania i perforacji, plotery frezujące, laminatory, a także energooszczędne neony i świetlówki. Na POLIGRAFII pojawi się zdecydowana większość renomowanych firm (blisko 300) oferujących cały wachlarz produktów i usług, który obejmuje maszyny i urządzenia, materiały i akcesoria oraz usługi poligraficzne. Najbogatszą ofertę zaprezentują wystawcy z zakresu druku i obróbki po druku.



Targi wiedzy i nowości

POLIGRAFIA i Euro-Reklama to nie tylko bogata ekspozycja wystawców, to również interesujący program konferencji, prezentacji oraz ekspozycji specjalnych.

W programie m.in.:

- Konferencja edukacyjna „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP;

- VII Konferencja poligraficzna Polskiej Izby Druku „Standardy w poligrafii”;

- Cykl sympozjów przygotowanych przez Korporację Poligrafów Poznańskich SIMP;

- Mocniejsi w kryzysie! - seminarium Magazynu Poligrafika koncentrujące się wokół szeroko rozumianego zarządzania kryzysowego;

- Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie? Narzędzia do przyjmowania i automatyzacji obsługi zleceń poligraficznych - prezentacja firmy Xerox Polska Sp. z o.o;

- Branżowy Fundusz Poręczeń Kredytowych w Poligrafii – spotkanie zorganizowane przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga i MTP;

- Komunikacja Wizualna w Digital Signage i Cyfrowych Nośnikach Zewnętrznych – konferencja przygotowana przez VISUAL COMMUNICATION.

W ramach przestrzeni specjalnych odbędą się:

- Salon Druku Wielkoformatowego i Miasteczko Drukarń Polskich mające na celu wyeksponowanie oferty poligraficznej skierowanej do sektora reklamowego oraz do sektora zleceniodawców usług poligraficznych;

- POLIGRAFIA RETRO, podczas której będzie można podziwiać m.in. eksponaty nawiązujące do dawnych epok w dziejach drukarstwa i obejrzeć pokaz drukowania na dziewiętnastowiecznej dociskowej maszynie typograficznej typu „Bostonka”;

- AKADEMIA POLIGRAFICZNA- projekt edukacyjny, w ramach którego młodzi adepci sztuki poligraficznej oraz inne osoby zainteresowane rozwojem w tym zakresie będą miały okazję praktycznie zapoznać się z technologią druku oraz wysłuchać interesujących prezentacji. Z wykładami wystąpią: Ferag Polska Sp. z o.o, Kodak Polska Sp. z o.o, Korporacja Poligrafów Poznańskich SIMP - Ligum Pol Sp. z o.o. oraz PROFIS Poligrafia i CDN OPT!MA (program)

- Galeria Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych i Konkurs na Najbardziej Kreatywny Upominek Targów Euro-Reklama GIFT EXPO. To już trzecia edycja tego wydarzenia. Konkurs jest ukoronowaniem odbywającej się podczas Targów Euro-Reklama GIFT EXPO Galerii Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Wszystkie prezentowane w Galerii upominki biorą udział w plebiscycie publiczności, która wyłania w głosowaniu zwycięzcę Konkursu;

- Prestiżowy Konkurs SuperstarPOLAND.

Bezpłatny wstęp po rejestracji online

Targi można zwiedzać od wtorku do piątku między 9.00 do 17.00. Jeszcze do 19 kwietnia można zarejestrować się online i WEJŚĆ BEZPŁATNIE NA TARGI.

Więcej informacji: www.poligrafia.mtp.pl; www.outdoorexpo.pl; www.giftexpo.pl.
Źródło: ''