Co roku Polska Izba Opakowań wykorzystuje targi branżowe do promowania zrzeszonych firm oraz ich ofert rynkowych. Zobacz co przygotowano na PAKFOOD 2015.

Polska Izba Opakowań na PAKFOOD 2015

Polska Izba Opakowań przygotowała na targi specjalną zbiorową ekspozycję firm oraz Salon Promocji. Zbiorowa ekspozycja będzie miała miejsce na specjalnie wyodrębnionej powierzchni wystawienniczej o powierzchni 100 m2. Znajda się tam stoiska takich firm jak: COBRO – Instytut Badawczy Opakowań, ECOR Product, Elektrotechnika Tar, EUROPAL, KLAR GLASS, PAKMAR, PACKPROFIL oraz SOLPLAST.

Salon Promocji posiada powierzchnię 36 m2. Polska Izba Opakowań zapewnia w ten sposób platformę promocji ofert firm, które nie będą posiadać własnych stoisk. W Salonie Promocji będą one mogły wykorzystać gabloty w celu zaprezentowania informacji dotyczącej swojej działalności. Miejsce to zapewni także firmom możliwość prezentacji ich ofert oraz spotkań biznesowych czy medialnych. W pierwszym dniu targów w Salonie Promocji odbędzie się inauguracja „DNI OPAKOWAŃ”, na którą złożą się: otwarcie zbiorowego stoiska i Salonu Promocji Polskiej Izby Opakowań; wręczenie nominacji do tytułów: Zasłużony dla Przemysłu Opakowań i Firma Zasłużona dla Przemysłu Opakowań oraz certyfikatów członkostwa w Polskiej Izbie Opakowań i dyplomów: Firma Społecznie Odpowiedzialnego Biznesu oraz Innowacyjna Firma Branży Opakowań.

Ponadto, Izba będzie organizatorem 3 konferencji, w trakcie których omówione zostaną warunki i kryteria wykorzystania funduszy unijnych na rzecz rozwoju przemysłu opakowań. Poruszone zostaną także tematy wybranych problemów dotyczących bezpiecznego pakowania żywności. Udział w konferencjach jest bezpłatny.

Sprawdź program konferencji

Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsze dokonanie rejestracji w Biurze Polskiej Izby Opakowań. Firmy zainteresowane zaprezentowaniem swoich ofert na Salonie Promocji Polskiej Izby Opakowań proszone są o kontakt przed datą 10 września.

Skontaktuj się z Biurem Polskiej Izby Opakowań