W ubiegłym roku dochody z internetowej reklamy przekroczyły poziom 21 miliardów dolarów.

Jednak jak wynika z danych organizacji Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz PricewaterhouseCoopers (PwC), pomimo tego, że w minionym roku poziom dochodów był rekordowy, to w porównaniu z rokiem 2006 wzrost był wolniejszy niż w latach wcześniejszych - informuje serwis Marketing Charts.

Dochody na rynku reklamy online wyniosły w 2007 roku dokładnie 21,1 miliarda dolarów, czyli o 25 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 (16,9 mld USD). Tymczasem w okresie 2005 - 2006 dochody zwiększyły się o 35 procent.

Rekordowy pod względem dochodów był również ostatni kwartał ubiegłego roku. Wówczas wyniosły one 5,9 miliarda dolarów - o 0,7 miliarda więcej wobec poprzedniego najlepszego wyniku, zanotowanego w III kwartale 2007.

Źródło: Marketing Charts
Źródło: ''