Naturalne znaczy atrakcyjne – Aromatherapybar

Aromatherapybar to linia ekskluzywnych kosmetyków naturalnych. Nowy wizerunek marki jest odzwierciedleniem ich składu - firma Pachnidło Trade stawia na produkty wysokiej jakości, w pełni naturalne i produkowane bez konserwantów.

Komentarze: 0

Keczupurek firmy Kamis zaprojektowany w Czteryczwarte

Najnowszym efektem współpracy Czteryczwarte Brand Design z firmą Kamis SA jest projekt nowego keczupu dla dzieci. Produkt o nazwie Keczupurek został w całości stworzony przez projektantów i specjalistów od namingu z Czteryczwarte. Prace...

Komentarze: 0

Nowy design impregnatów Valtti

Produkty do malowania i impregnacji zewnętrznych powierzchni drewnianych Tikkurila Valtti zyskały nowoczesny elegancki design. Zmiana dotyczy opakowań, podkreślających wszystko to, co w skandynawskim wzornictwie najlepsze: oszczędność,...

Komentarze: 0

Agencja Delikatessen dla Kotányi

Agencja brandingowa Delikatessen zaprojektowała nowe opakowania dla linii przypraw Kuchnia Polska marki Kotányi.

Komentarze: 0

Słodka Chwila w nowej szacie graficznej

Studio DN Design Group zaprojektowało opakowania edycji specjalnej pysznych kisieli z owocami Słodka Chwila. Na rynku królują już desery, które odpowiadają pięciu słodkim emocjom – radości, szczęściu, harmonii, relaksowi i energii.

Komentarze: 0

Nowa szata graficzna producenta opakowań Wrona Opakowania

Marka Wrona Opakowania jest główną częścią działalności Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Zbigniewa Wrony z Kielc, działającego od 1993. Firma jest jednym z wiodących producentów opakowań papierowych dla gastronomii na m.in. frytki,...

Komentarze: 0